Allmänt prat, hur ser du på innehållet?

Inaktiv
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Lusen:

I början på fz var inne och älskade och diskutera
( ni kan säkert minnas någon gång då det var en tråd om dom globala uppvärmningarna).
Nu vet jag inte riktigt om det forumet håller samma klass ( eller är det bara så att det inte innehåller
tillräckligt många intressanta trådar).

Global uppvärming var det;>

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=88020

Du får hjälpa mig lite
Det är inte det att jag är dålig på engelska, jag behöver bara en kort sammanfattning vad texten handlar om :$

Avstängd
Skrivet av TobbeW:

Nestor, bjosarn, HollowMan och Greger förgyller min tillvaro. Alla fyra på sina olika sätt.

Saknar dock EliasN! Relgiondiskussionen har avtagit...

Heh. Tack. ^^

Jag har egentligen inget emot religionsdiskussioner i sig, men problemet är att de ofta spårar, samt att jag får stå mer eller mindre ensam (för de som håller med mig deltar inte i diskussionen av troligen just dessa skäl) mot alldeles för många meningsmotståndare. Det i kombination med tätt duggande idiotförklaringar och en allmänt hård ton gör det inte särskilt kul.

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av TobbeW:

Nestor, bjosarn, HollowMan och Greger förgyller min tillvaro. Alla fyra på sina olika sätt.

Saknar dock EliasN! Relgiondiskussionen har avtagit...

Heh. Tack. ^^

Jag har egentligen inget emot religionsdiskussioner i sig, men problemet är att de ofta spårar, samt att jag får stå mer eller mindre ensam (för de som håller med mig deltar inte i diskussionen av troligen just dessa skäl) mot alldeles för många meningsmotståndare. Det i kombination med tätt duggande idiotförklaringar och en allmänt hård ton gör det inte särskilt kul.

Mjo, religionstrådar blir ju sällan något mer än "haha du är dum i huvudet" till höger och vänster, även om jag måste säga att jag har lärt mig mycket mer om kristendomen tack vare alla diskussioner man haft med dig EliasN.

Du borde kolla in den här tråden, det är lite mer filosofiskt lagd och det hade varit kul att höra din synpunkt på det, jag lovar att jag inte ska dra det till en religiontråd om jag kan. ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Avstängd

Det är ju bra det! Har lärt mig en del från dig, också, faktiskt.

Ja, jag kollade lite i den och sen glömde jag bort den. Kan ta och läsa igenom den.

12
Skriv svar