Infamous 2 officiellt

Robot
Medlem
Infamous 2 officiellt

Jag väntade länge och köpte spelet på någon rea, sedan började jag spela men fann att det blev ganska tråkigt i längden. Nu är det utlånat till en kompis. Hoppas dem pimpar upp 2an rejält

Medlem

Samma här. Som tur är laddade jag ner demot, vilket gjorde att jag inte slösade pengar på detta. Men liksom du har jag förhoppningen att uppföljaren blir något att hänga i granen.

Medlem

Infamous 1 hade oerhört tråkiga miljöer.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Infamous 1 hade oerhört tråkiga miljöer.

Inte "oerhört" tråkiga kanske, men aningens oinspirerade ibland. Vilket var synd, för spelet i sig var faktiskt rätt kul, och väl berättat. Man kunde ställa till med sjukt mycket kaos när man väl var uppumpad med krafter.

Hoppas att de tagit sig en rejäl tänkare till tvåan, och sorterat bort en del av de mer tråkiga elementen, för att satsa på det som var spelets riktiga behållning.

Inaktiv

Jag testade demot, tyckte det verkade rätt okej men kom fram till att det inte skulle bli något köp. Likväl köpte jag det några månader senare på rea och jag håller med de ovan om att spelet har tråkiga miljöer, blir tråkigt att spela. Knepiga kontroller och konstiga designval störde mig också.

Inget inFamous 2 för min del, då föregångaren mest kändes som ett "meh!" när spelet (äntligen) var avslutat.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Lightningboy is back tydligen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mer inFamous? Ja tack! Älskade det första.

Medlem

Hoppas att ett Prototype 2 också blir officiellt snart

Medlem

Jag skulle inte ha något emot ett nytt Sly-spel

1
Skriv svar