Rykte: Nya GoldenEye släpps i november

Robot
Rykte: Nya GoldenEye släpps i november
Medlem
Rykte: Nya GoldenEye släpps i november

Stort Fuck You till Nintendo.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vad avgjort bästa? Vad har du rökt på Jakob?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Då borde alltså Rare (MS) få tillstånd att släppa sin remake till 360 med ny grafiki, multiplayer och annat mycket annat gott
Hoppas kan man ju alltid...

Ska de göra en remake till Wii/uppföljare lär grafiken iaf bli trogen originalet, även om allt blod/tunga vapen censureras, mario slängs in för barnens skull och åldersgränsen blir 7+ (tyvärr).

Medlem
Medlem

Finns bara ett sätt att spela detta spel på och det är på N64! Good ol' times!

Medlem

Detta var ett bra spel men bästa N64spelet. Nä det tror jag väl inte. Har ni på redaktionen helt glömt bort Ocarina of Time eller Perfect Dark? Båda dem utklassar Golden Eye enligt mig även fast Golden Eye är ett förjävla bra spel. Xbox Arcade please?

Medlem
Skrivet av purjo:

Detta var ett bra spel men bästa N64spelet. Nä det tror jag väl inte. Har ni på redaktionen helt glömt bort Ocarina of Time eller Perfect Dark? Båda dem utklassar Golden Eye enligt mig även fast Golden Eye är ett förjävla bra spel. Xbox Arcade please?

lek inte

Medlem

Ett släpp till Wii/DS innebär alltid skräp. Med dagens standard är dock GoldenEye rätt sunkigt så en remake eller portning känns bara onödig.

Medlem

Dag 1 köp!!!

purjo Perfect Dark är bara en "reskin" av Golden Eye.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Dag 1 köp!!!

purjo Perfect Dark är bara en "reskin" av Golden Eye.

och en så sjukt mycket bättre reskin, kvittar vad du säger, perfekt dark är det bättre spelet i alla lägen...

Medlem
Skrivet av Ashandarei:
Skrivet av Neatherblade:

Dag 1 köp!!!

purjo Perfect Dark är bara en "reskin" av Golden Eye.

och en så sjukt mycket bättre reskin, kvittar vad du säger, perfekt dark är det bättre spelet i alla lägen...

Nix Perfect Dark är en dålig sådan, bara för att mjölka pengar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar