Medlem

Mitt ex lirade Wow!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Fredagsmys = chilla och göra vad man vill. Ingen tidspress. Ofta innebär fredag att hyra en film och titta med ett gäng polare. Cola, godis och kanske lite chips är ganska vanligt att jag skaffar.

Kvällsmat = Pizza


signatur

Rawr

Medlem

Många med mig tycker att tiden går väldigt fort, dagarna flyger iväg ju, vad tycker ni ?
Snart fredag igen ju redan, får se till att göra nåt mer kul än att se på zombiefilm med fulle polarn.
Är det denna månaden det blir vintertid föresten, nu i oktober månads sistta dagar ?

Medlem
Skrivet av it is me MARIO:

Snart fredag igen ju redan, får se till att göra nåt mer kul än att se på zombiefilm med fulle polarn.
Är det denna månaden det blir vintertid föresten, nu i oktober månads sistta dagar ?

Vafan det finns väl inget mer roligare än att se på en zombie film med alkoliserade polare!
önskade bara att det fanns lite fler zombie filmer att kolla på

japp nu den 25 oktober ändrats det till vintertid

Inaktiv

Ja, dagarna flyger förbi, dock så borde det gå långsammare, eftersom min splitternya ps3 slim kommer snart...

Medlem
Skrivet av Portion:
Skrivet av it is me MARIO:

Snart fredag igen ju redan, får se till att göra nåt mer kul än att se på zombiefilm med fulle polarn.
Är det denna månaden det blir vintertid föresten, nu i oktober månads sistta dagar ?

Vafan det finns väl inget mer roligare än att se på en zombie film med alkoliserade polare!
önskade bara att det fanns lite fler zombie filmer att kolla på

japp nu den 25 oktober ändrats det till vintertid

Om du inte har sett det så bör du se på "Dead Set", en välgjord tv-serie från den lilla ön norr om frankrikes kust.

om du vill läsa lite mer om det på imdb


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Apropå zombies Greger så saknar jag din blogg. Uppdatera!:) Ge den ett inlägg så folk kan se den och komma med förslag.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Portion:
Skrivet av it is me MARIO:

Snart fredag igen ju redan, får se till att göra nåt mer kul än att se på zombiefilm med fulle polarn.
Är det denna månaden det blir vintertid föresten, nu i oktober månads sistta dagar ?

Vafan det finns väl inget mer roligare än att se på en zombie film med alkoliserade polare!
önskade bara att det fanns lite fler zombie filmer att kolla på

japp nu den 25 oktober ändrats det till vintertid

Om du inte har sett det så bör du se på "Dead Set", en välgjord tv-serie från den lilla ön norr om frankrikes kust.

om du vill läsa lite mer om det på imdb

redan sett den !
den är grymt bra faktiskt, ge oss mer zombie serier/filmer med likadan kvalite' så då attans kommer jag vara extremt glad ett bra tag framöver

Medlem

POKER FTW!!!!!!
Spela av polarna pengar samtidigt som man glufsar i sig polly och cola:D

Medlem

Sluta tidigt, käka god middag och sen hitta på nåt med polarna för att sedan komma hem och varva ner framför datorn/konsolen.

Inaktiv

Den här fredagen blir nog såhär:
1. Gå till skolan
2. Eftersom det är elevens val hela dagen sitter jag praktiskt taget och bara läser
3. Slutar 13.00
4. Gå och tränar på gymmet med farsan
5. Går hem duschar
6. Går till game för att köpa ett ps3 spel
7. Om jag har tur så har ps3 kommit hem då, så jag sätter upp den
8. Jag spelar lite
9 . äter middag
10 Spelar lite till
11. Kollar på fil eller nåt med familjen.

Medlem
Skrivet av Lusen:

11. Kollar på fil eller nåt med familjen.

Är inte det där illegal fil-delning? >: (


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Lusen:

11. Kollar på fil eller nåt med familjen.

Är inte det där illegal fil-delning? >: (

Haha, klockren !

Inaktiv
Skrivet av Greger:
Skrivet av Lusen:

11. Kollar på fil eller nåt med familjen.

Är inte det där illegal fil-delning? >: (

Nej, vi köper Onaka eller ibland, när vi ska lyxa till det, jorgubbsfil.
Sen stirrar vi på den i en och en halv timme.

Medlem

Denna veckans fredag/helg kommer inte bli något att hurra över. Plugg hela dagen då jag har tenta på måndag.

Däremot kommer nästa fredag innebära fest för att fira om tentan går bra!

En normal fredag brukar bestå av en film eller två tillsammans med polare med god mat, godis, läsk och/eller någon öl.

Medlem

Slutade jobba 15.00 idag,
så nu sitter man i soffan hemma med ett fånigt leende och myser.

Helt otroligt vad denna veckan gått fort.

Medlem

Ikväll blir de mys med frugen, vi ska kolla Film mysa och äta gott:)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Injicera mig själv med heroin och gnälla ut mitt hat om privatiseringen och homo sapiens i allmänhet...


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

Är inte kokain bättre för det?

Medlem

Fredagsmys. Låter härligt. Jag har 1 fredag i månaden jag kan nyttja till mys (om man ska hård dra det med "fredags" mys)

Då jag jobbar inom sjukvården så har man ej något måndag - fredag "nine to five" arbete. Utan det blir att sluta vid 15,45 på en fredag äta lite godare och finare mat än en måndag för att sedan mysa lite i soffan med tjejen för att sedan sova så man orkar gå upp 05,15 för att stämpla in på jobbet 06,30 på lördag morgon.

Segt att arbeta varannan helg med. Så 1 fredag på 4 veckor som är "Fredagsmys"! Och då blir det god middag, och sedan lite snask och mys med tjejen framför tvn eller x-lådan och lira Bomberman eller Boggie Bunnies (Fruktansvärt roligt spel btw)

12
Skriv svar