Everquest II kränger digitala keldjur

Robot
Medlem
Everquest II kränger digitala keldjur

Vaför så DYRT!?

Medlem

"stats-förbättringar" Det mest förbjudna man kan göra med mikrotransaktioner...

Inaktiv
Skrivet av altair4:

"stats-förbättringar" Det mest förbjudna man kan göra med mikrotransaktioner...

Håller med totalt, smådjur till salu accepterar jag, mounts är ett extremt gränsfall och status-förbättringar borde vara rent av olagligt.

Medlem

Än är ju inte den siste idioten född, skönt att tjäna ihop lite extra inför sommaren för SOE!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

ett överjävligt mycket bättre MMO än samtliga andra dock.. men inte kommer jag handala någe pet inte


signatur

spriten räddade mig från sporten

Inaktiv
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av altair4:

"stats-förbättringar" Det mest förbjudna man kan göra med mikrotransaktioner...

Håller med totalt, smådjur till salu accepterar jag, mounts är ett extremt gränsfall och status-förbättringar borde vara rent av olagligt.

Kommer ihåg att jag blev irriterad på wow när jag fick reda på att Celestial mounten som kostade 25 dollar/euro var en av de snabbaste i spelet. Skins ect tycker jag helt är okej om man köper, maps, stats förändringar ect som ger en övertag är bara idiotiskt.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av SprengdPanda:
Skrivet av altair4:

"stats-förbättringar" Det mest förbjudna man kan göra med mikrotransaktioner...

Håller med totalt, smådjur till salu accepterar jag, mounts är ett extremt gränsfall och status-förbättringar borde vara rent av olagligt.

Kommer ihåg att jag blev irriterad på wow när jag fick reda på att Celestial mounten som kostade 25 dollar/euro var en av de snabbaste i spelet. Skins ect tycker jag helt är okej om man köper, maps, stats förändringar ect som ger en övertag är bara idiotiskt.

Mounted i wow hade väl samma hastighet som det snabbaste mount du redan hade?

Medlem

Yupp.

"Freshly born from the Twisting Nether, the Celestial Steed flying mount lets you travel in style astride wings of pure elemental stardust. So saddle up, because this supernatural warhorse will fly as fast as your riding skill will take you."-Blizzard Store

Medlem
Skrivet av altair4:

"stats-förbättringar" Det mest förbjudna man kan göra med mikrotransaktioner...

Well said!

@Kharif: You Phail!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Medlem

Blir jävligt najs avkastning! Skulle jag oxå gjort om jag ägde ett MMO

Medlem
Skrivet av Warwick:

http://www.fz.se/bloggar/thecompanioncube

Många ver er borde läsa min blogg.

Att företag ska tjäna pengar är det nog få som inte håller med om. Men om vi spelare så få en sämmre spelupplevelse på grund av det så är det ju lite dumt att vara tyst.

Är väldigt bra att folk säger ifrån, folk vill uppenbarligen inte att man ska kunna köpa till sig fördelar i spel. Sen att Blizzard vill tjäna pengar kan ju jag som kund inte vara mindre intresserad av.

D.K
Medlem
Skrivet av Warwick:

http://www.fz.se/bloggar/thecompanioncube

Många ver er borde läsa min blogg.

En månadsavgift ska väl inte bara ge en rätt att spela spelet? Man betalar en summa för serverunderhåll, personal med mera, och man förväntar sig naturligtvis att det släpps mer innehåll - som dom nu vill att man ska betala för, och som gynnar ens egen spelupplevelse och missgynnar andras som bara har råd att betala månadskostnaden för att få spela och för hoppet om nytt content, som med all rätt då ska vara "gratis".

Medlem
Skrivet av Warwick:

http://www.fz.se/bloggar/thecompanioncube

Många ver er borde läsa min blogg.

omg... Du var som han 14 åringen på aftonbladet som sa att han var bättre än Mona Sahlin...

Om Activsion är så bra på business varför betalar de då inte IW för MW2 istället så sparkar de dom! Smart buisness va? Sparka alla som gör någoting bra? lol...:evil: (cool simileys )


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Antar att priset går dels efter WoWs sparkle pony och för att göra den mer ovanlig, en statuspryl (idiotstämpel enligt vissa).
Av vad jag har förståt så har EQ2 haft en itemshop rätt länge men sålt andra, billigare prylar än just den här kattmounten. Vet inte hur folk har reagerat på de mindre sakerna.

Tycker själv annars att dekorativa prylar (möbler, extra tjusiga mounts, minipets) som inte ger nån statboost är okej.

Inaktiv

det finns ju redan ingame mounts som man kan köpa för ingame valuta i detta fall platina som ger stats bonusar så varför gnälla?

1
Skriv svar