Se Red Dead Redemptions lanseringsfilm

Robot
Medlem
Se Red Dead Redemptions lanseringsfilm

Synd bara att det släpps den 28 maj
Vill ha det nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Damn vad jag längtar!


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

hoppas de int blir framflyttat. såg fram emot att köra detta efter tentan. måste ja kanske vänta ännu längre för de.

Medlem

Seriöst flyttar dom fram de ska ja fan skalla dom ja ska fan spela på freda!

Medlem

Det är framflyttat, alla i hela skandinavien har ändrat sitt release datum till 28e Maj. Typiskt.....
Frågan är nu, kommer det gå fortare om man beställer ifrån säg Amazon.co.uk och får det levererat hem? XBOX 360 är ju samma region över hela Europa, så det ska ju gå. Vill man vara extrem kan man ju alltid beställa från USA till PS3an eftersom dem spelen är regionsfria.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Webhallen står fortfarande den 21a.Likaså Spelbutiken.se
även game.se och megastore har den 21a.

Frilansare

21 maj gäller enligt utgivaren. Inget annat.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Webhallen står fortfarande den 21a.Likaså Spelbutiken.se
även game.se och megastore har den 21a.

Det var plötsligt, nyss hadde butikerna 28e. PCCity är fortfarande på 28e.

Update: PCCity ändrade nu tillbaka till 21 Maj.

Skrivet av Joakim Bennet:

21 maj gäller enligt utgivaren. Inget annat.

Hej Bennet.
Okej, så det ska vara fortfarande 21 Maj. Tur, var nära på att försöka skissa på planer över hur man skulle så diaboliskt och enkelt som möjligt sänka Island under havet.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Nån som vet varför datumet hoppar mellan 28 och 21:a hela tiden?

Medlem

påskägg runt 00:22 under rälsen!?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Har tagit ledigt den 21 maj.
Det måste släppas den 21 maj.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

påskägg runt 00:22 under rälsen!?

Om du menar texten står det, "They sell souls cheap here"

Medlem

Har förbokat mitt exemplar på Discshop och fick precis svar från kundtjänst att det är Limited edition utgåvan som är försenad till den 28:e maj. Standard utgåvan släpps den 21:e maj.

Medlem
Skrivet av Gidde:

Har förbokat mitt exemplar på Discshop och fick precis svar från kundtjänst att det är Limited edition utgåvan som är försenad till den 28:e maj. Standard utgåvan släpps den 21:e maj.

Problemet är att det verkar som att de flesta butiker har bara Limited Edition. Webhallen och PC City som exempel. :\


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Gidde:

Har förbokat mitt exemplar på Discshop och fick precis svar från kundtjänst att det är Limited edition utgåvan som är försenad till den 28:e maj. Standard utgåvan släpps den 21:e maj.

Problemet är att det verkar som att de flesta butiker har bara Limited Edition. Webhallen och PC City som exempel. :\

Såg att Spelbutiken.se har standard utgåvan,blir väl att boka där istället så man får det till den 21:e,sen att man köper dom extra tilllägen från limited edition som DLC sen.

Medlem

Gamestop har flyttat tillbaks till 21. Och dom har bara Limited

Medlem

Hade inte varit fel om man kunde fått bekräftat vad det är som gäller.Står ju inget på Rockstar's hemsida om att LE utgåvan är försenad.

Inaktiv

Spelet har release den 21a men det kan bli förseningar från leverantör till butikerna.

Medlem

Fick mail från spelbutiken att min limited edition inte kommer förens 28:e
Enda anledningen jag beställde den var soundtracket :P. Men men.

Inaktiv

När kommer recensionen på spelet FZ?

Medlem

Kommer bli grymt spel och PS3 får exklusivt innehåll i USA och borde även gälla i EU. Det är två extra saker: Solomon's Folly Gang Hideout and Walton Gang Outfit


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Fick mail från spelbutiken att min limited edition inte kommer förens 28:e
Enda anledningen jag beställde den var soundtracket :P. Men men.

PC City ändrade tillbaka Limited Edition till 28e också. :x
Ska nog ändra mig till Standard och skaffa från spelbutiken.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Intressant att huvudrollspersonen ser ut som om han inte varit på toaletten på ett halvår; he walks kinda funny...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

han är la lite halt..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fick svar från spelbutiken angående "förseningen".

Enligt dom är det Limited Edition som är försenat/slutsålt, men standard utgåvan är fortfarande spikat på 21:a.

Som tur är har man förbokat standard..

Medlem

Webhallen har fortfarande 21:e maj spikat som release.Verkar som det har löst sig nu.Eurogamer hade fått ett mail från Rockstar nordiska PR och dom sa att det släpps 21:e som det är sagt.

Sen om man läser på Red dead redemptions forum så står detta där:

"Rockstar had some supply issues specifically with the Scandinavian
distributor regarding RDR, but its solved now"

Så vi får hålla tummarna att LE utgåvan släpps 21:e,tror bara att det drabbat somliga butiker,för Game.se och Webhallen har 21:e maj.

Medlem

Jag är förvirrad, på PC City så har PS3 versionen "Förväntas i lager 28 maj" medans 360 versionen är fortfarande 21 Maj. Har skickat en förfrågan om detta, får se om jag får ett svar imorgon. :\


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Blomstam:

När kommer recensionen på spelet FZ?

-undrar jag med....

Medlem

Transportör: Transportör Produkt
Svenske Post Brev

Skickad 5/19/2010 5:42:25 PM
(elgiganten)

Jajamensan! Red Dead på väg! Och tidigt också...är inte fel då man väntat länge!

12
Skriv svar