Vad är det egentligen som händer i Göteborg?

Medlem

Vem ä martin o jens och vad är det för fel med gruppsex och fylla? Eller skulle det vara lika dåligt som anlagda bränder och stenkastning?

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Som förälder borde man väl inte låta sina 10åriga barn surfa på internet om man inte vill att de inte ska lära sig hur det ser ut när män har gruppsex. Och så borde man föregå med gott exempel genom att skriva ihop ord. Jag menar, man vill ju inte att ens barn ska uttrycka sig lika illa som turkarna eller kineserna

Sitter oftast med när mina små surfar,men ibland kan man inte vara närvarande till 100% hela tiden.Sen att någon postar grova gruppsex bilder på ett spelforum kan man aldrig riktigt vara beredd på.Oj-oj-oj-jag-missade-att-skriva-ihop-tur-att-skriv-gestapon-rättar-mig-TaCk-TaCk-liLLa-ToBBe.

Skrivet av TobbeW:

Det fanns ett budskap med Gregers bilder.

Japp att han är sur på mig för att jag inte gillar bögporr.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Oj-oj-oj-jag-missade-att-skriva-ihop-tur-att-skriv-gestapon-rättar-mig-TaCk-TaCk-liLLa-ToBBe.

Menade inget illa, utan har sett att du brukar göra det. Och som svensk känner jag mig tvungen att dela med mig av det svenska skrivsättet till människor som inte har kämpat tillräckligt hårt för att bevara detta.

edit: ironiskt stavfel :heart:

Medlem
Skrivet av TobbeW:
Skrivet av HollowMan:

Oj-oj-oj-jag-missade-att-skriva-ihop-tur-att-skriv-gestapon-rättar-mig-TaCk-TaCk-liLLa-ToBBe.

Menade inget illa, utan har sätt att du brukar göra det. Och som svensk känner jag mig tvungen att dela med mig av det svenska skrivsättet till människor som inte har kämpat tillräckligt hårt för att bevara detta.

Jasså du har sätt det.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av TobbeW:
Skrivet av HollowMan:

Oj-oj-oj-jag-missade-att-skriva-ihop-tur-att-skriv-gestapon-rättar-mig-TaCk-TaCk-liLLa-ToBBe.

Menade inget illa, utan har sätt att du brukar göra det. Och som svensk känner jag mig tvungen att dela med mig av det svenska skrivsättet till människor som inte har kämpat tillräckligt hårt för att bevara detta.

Jasså du har sätt det.

Oj, ska rätta till det! När vi ändå är igång kan jag tillägga att det stavas "jaså", och brukar följas av ett skiljetecken.

Medlem

Alltså, flickor.. Börjar ni inte gräva liite för djupt i sminkväskan nu?...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Tanken med den här tråden är att diskutera kring problem i invandrarförorter. Men som så ofta på det här forumet blir det inte mer än korta, enradiga inlägg.
De senaste två sidorna verkar inte ens vara i närheten av ämnet, som tur är gick jag till den sista först och läste. Gick till sid4 och navigerade snabbt med page up/page down-knapparna.
Vad är det för sjuka människor som postar sånt skit?
Bara för att ni har sett massa äckel i era dar behöver ni inte tvinga på andra det. Lägg ner!

Medlem

Denna tråd har spårat ut för länge sedan. Det är synd att ni inte kan hålla er i skinnet utan dyker nya bottennivåer.

Tråd låst.


signatur

Videomupp

Skriv svar