Remedy sugna på Alan Wake 2
Har de inte släppts ännu? :S Klarade spelet i Lördags.
Tönt. Köp dig dina spel istället ^_^
Men med tanke på att att så många tankar ner spelet. Så känns det ganska lönlöst att göra en uppföljare.
Iofs så är det inte hans fel att spelet släppts så tidigt. Själv ska jag köpa det på fredag men man kan ju fråga sig hur fan de tänker om spelet redan har läckts... För övrigt så är det ju den amerikanska versionen som läckts som förövrigt skulle släppas efter den i europa. Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti
Gissar på att det kommer någon gång under 2018.
Gött en uppföljare om 7-10 år
Tänkte precis samma sak fast jag tänkte 6 år men det blir förståss längre
Bara detta spel och gears of war som får mig att vilja ha en 360 :s Blir väl att köpa en begagnad billigt sen köpa gears of war 1-2 och alan wake när dom alla ligger runt 300kr
Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti
håller med, lite där, ringde onoff i skövde (då dom har det inne) men dom kunde inte sälja det tidigare än fredag då dom kan bli anmälda för att ha sålt tidigare.... så kunde inte köpa det tidigare
Vet att Elgiganten har då dom visade på deras hemsida att dom hade fått i måndags och tisdags (skövde) och nu tog dom bort det... vet inte om dom sålde eller om dom alltid gör så innan releaser
Iofs så är det inte hans fel att spelet släppts så tidigt. Själv ska jag köpa det på fredag men man kan ju fråga sig hur fan de tänker om spelet redan har läckts... För övrigt så är det ju den amerikanska versionen som läckts som förövrigt skulle släppas efter den i europa. Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti[/quote]
Ja en del förstår då ingenting! Får man inte lära sig nått i skolan nu för tiden?
Inte jag heller tydligen som inte fick med citatet ordentligt!:-)
Den som har flest prylar när han dör vinner!
Ska nästa spel också dröja flera år, ja, då är de kompletta idioter...
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Men nej i Sverige är alla butiker så fittiga så även om de har spelen i lagret vägrar de sälja det innan "release". Jävla idioti, sälj spelen så fort de finns i butik så skulle det bli mindre sånt här skit, jag menar vem fan vill betala + få det senare när man kan få det tidigare + gratis? Jävla idioti
håller med, lite där, ringde onoff i skövde (då dom har det inne) men dom kunde inte sälja det tidigare än fredag då dom kan bli anmälda för att ha sålt tidigare.... så kunde inte köpa det tidigare
Vet att Elgiganten har då dom visade på deras hemsida att dom hade fått i måndags och tisdags (skövde) och nu tog dom bort det... vet inte om dom sålde eller om dom alltid gör så innan releaser
Elgiganten sålde och skickade, fick mitt spel redan förra veckan.
12:50. Press Return
Elgiganten sålde och skickade, fick mitt spel redan förra veckan.
Jepp, det är det fler som fick. Tips till alla är att boka på elgiganten så slipper ni sitta och vänta i 2-3 veckor.
Sen vill jag be herrn lite tidigare att hålla inne med skällsord, och inte plocka fram påståenden ur nattmössan.