Farmville och Mafia Wars försvinner från FB?

Robot
Farmville och Mafia Wars försvinner från FB?
Medlem
Farmville och Mafia Wars försvinner från FB?

Vad är facebook?

Medlem

lawl. ett kollektivt självmord i facebooks användarbas rätt snart?


signatur

Where are we runnin'?

Avstängd
Skrivet av Hannu87:

Vad är facebook?

Det är ungefär som Lunarstorm fast du samlar "vänner" istället för "status".

Medlem

Tycker att Zynga ska skippa Fisboken och skapa en fet spelsajt för sig själv och även kanske andra spel som är bra.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

tack för det!

Medlem

Gött att slippa all framville skit på facebook


signatur

AYY LMAO

Medlem
Medlem

Jaaaaaaaa! Skönt att slippa alla som spelar Mafia Wars och Farmville!

Så jävla trött på alla som vill att man ska vara med och skickar något jävla "Energy Pack" till mig stup i kvarten! Vill inte hålla på med sånt skit!

Fan vad alla kommer bli galna om det här händer! Vilket jag hoppas händer!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

" Vad är facebook? "

- Ett stort skämt?

Medlem

Skönt att slippa facebook


signatur

Meep!

Medlem

Äntligen!


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Skrivet av Theored:

" Vad är facebook? "

- Ett stort skämt?

Oh, sweet irony..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

NNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIINNNNNNNN!!
ärju lvl 1335 på mafia wars , har ju snart uppnåt elite tillståndet när ens själ blir gud över vit hajarna!!!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Vad negativt inställda till Facebook alla verkar vara då. Känns som de flesta här antingen spelar "coola" och hatar på det som är populärt utan att egentligen ha utforskat funktionerna, eller så har ni helt enkelt bara en hög riktigt jobbiga polare som spammar ner sin logg med Farmville-uppdateringar. Självklart har Facebook sina skavanker, men sidan har faktiskt en hel del att erbjuda också.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Ozo
Medlem
Skrivet av Theored:

" Vad är facebook? "

- Ett stort skämt?

Cool du är som dissar facebook!
har du facebook?

Medlem
Skrivet av Remus:

Jaaaaaaaa! Skönt att slippa alla som spelar Mafia Wars och Farmville!

Så jävla trött på alla som vill att man ska vara med och skickar något jävla "Energy Pack" till mig stup i kvarten! Vill inte hålla på med sånt skit!

Fan vad alla kommer bli galna om det här händer! Vilket jag hoppas händer!

uhm, inte för att verka petig, men man kan bara få ett energy pack var 23e timme

Medlem

Skönt att slippa Zynga

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Theored:

" Vad är facebook? "

- Ett stort skämt?

Inte om man har vänner.

Sen förstår jag inte mig på folk som stör sig på farmville heller, krävs ett knapptryck (HINT: Dölj) så slipper man se skiten.

WeX
Medlem

Kan inte säga att jag kommer sakna det. Har redan dolt alla tredjepartsspam som skickas till mig och numera ser jag bara bilder, grupper och fläktsidor. Lagom för mig.


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Kan man inte spela riktiga spel istället?

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av Theored:

" Vad är facebook? "

- Ett stort skämt?

Sen förstår jag inte mig på folk som stör sig på farmville heller, krävs ett knapptryck (HINT: Dölj) så slipper man se skiten.

Precis, jag har själv dolt inbjudningen o allt vad de är till de.

Ofta man säger "skönt att slippa facebook" i en tråd om att Zynga sticker från FB, har lite svårt att se kopplingen där rikigt

Medlem

Zynga är ju idioter om de lämnar Facebook, de ska nog inte klaga när de är på en såpass stor sida.

Medlem

Någon annan som lagt märke till reklamen för Mafia Wars/Mobsters där det påstås vara in-game bilder fast det syns väldigt tydligt att vapen modellerna är från Counter-Strike: Source fast Cel-Shadeade?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Haziza:

Gött att slippa all framville skit på facebook

Känner detsamma, har sedan länge blockerat att se saker från den applikationen men folk går ju dagligen med i grupper typ "GET UNLIMITED MONEY IN FARMVILLE, IT REALLY WORKS, HONEST!" och liknande som kluttrar upp min feed...

Skrivet av Pulkafettot:

Zynga är ju idioter om de lämnar Facebook, de ska nog inte klaga när de är på en såpass stor sida.

De kommer nog att få med sig en viss del av sin användarbas (då de måste besöka en ny sida) samtidigt som de kommer att tappa en stor del av nyregistreringen (då de inte får gratis reklam på Facebook längre). Men å andra sidan, om facebook tar 30% så förstår jag att de gärna provar själva.

/ LordDaimos

Inaktiv

Skönt! Men jag tror att Zynga lär tappa en del spelare på detta.

Medlem

frågan är hur många som spelar spelen om folk inte kan komma åt dem enkelt via facebook . zynga kanske döda sig själv nu.

Medlem

Så det var därför alla mw feeds försvann för några veckor sen.

Skulle vara skönt att separera facebook och zynga. Mindre spam, mindre lag, mindre begränsningar. Och så slipper jag ha en massa "vänner" på facebook. Kan ha min mafia/farmville grannar på zyngas site istället. Facebook kommer ju att förlora en hel massa konton som folk bara har för att spela. Hoppas det också kan eliminera folk som använder flera konton.

Medlem
Skrivet av Abutor:
Skrivet av Hannu87:

Vad är facebook?

Det är ungefär som Lunarstorm fast du samlar "vänner" istället för "status".

Skrivet av Theored:

" Vad är facebook? "
- Ett stort skämt?

Skrivet av Haziza:

Gött att slippa all framville skit på facebook

Knappen "Hide" (eller "Dölj" på Svenska) finns där för att användas.

Zynga får in en massa pengar genom spelare på Facebook. Facebook får in pengar på det. Zynga kommer antagligen förlora mer än 30% på att inte finnas på facebook. Detta lär både Facebook och Zynga veta om, och det är nog därför de inte går ut officiellt än. Mig personligen spelar det ingen roll. Eftersom jag använder Facebook till helt andra saker.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar