Farmville och Mafia Wars försvinner från FB?
Farmville och Mafia Wars är faktiskt riktigt dåliga och simpla spel. Men ändå så otroligt beroendeframkallande.
Farmville slutade jag helt med för flera månader sen eftersom det tar månader att samla in nog med pengar för att köpa saker.
Mafia Wars spelar jag fortfarande nån gång då och då. Vet inte varför.
Men om dom skulle försvinna från Facebook lär jag inte spela alls.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.
Tycker att Zynga ska skippa Fisboken och skapa en fet spelsajt för sig själv och även kanske andra spel som är bra.
Känns som de skulla gå back för Zynga om dom lämnar facebook, de är ju tack vare facebook dom har typ 10m spelare... Tror inte alla faceare orkar besöka deras egen sida om dom gör en.
Tycker att Zynga ska skippa Fisboken och skapa en fet spelsajt för sig själv och även kanske andra spel som är bra.
Känns som de skulla gå back för Zynga om dom lämnar facebook, de är ju tack vare facebook dom har typ 10m spelare... Tror inte alla faceare orkar besöka deras egen sida om dom gör en.
Mm tänkte så med, facebook är knappast den som "förlorar" på att zynga lämnar. 2 personer kanske spelar deras spel om de skapar en egen sida...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Vad har Mafia Wars att göra på en masscommunity som FB, varför inte ha seriemördar lekar med, samla flest huvuden, få poäng. Löjligt...
Jaaaaaaaa! Skönt att slippa alla som spelar Mafia Wars och Farmville!
Så jävla trött på alla som vill att man ska vara med och skickar något jävla "Energy Pack" till mig stup i kvarten! Vill inte hålla på med sånt skit!
Fan vad alla kommer bli galna om det här händer! Vilket jag hoppas händer!
Du vet att du kan blockera applikationer så att du slipper det du inte vill se?
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.