Första bilderna på LittleBigPlanet 2

Robot
Medlem
Första bilderna på LittleBigPlanet 2

Ser fint ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Såg ingen större skillnad, men kul med en uppföljare

Medlem

Om de fixat den horribla kontrollen kanske det blir mer spelbart än det första.

Medlem

Ser en stor skillnad i ljus, färger och grafik. Men inte minst i de nya sakerna. Kan styra stora skack robots! samt att man kan göra så otroligt mycket mer denna gång. Kommer garanterat köpa detta, originalet var fantastiskt och detta ser ut att toppa detta. Kan inte fantisera nog vad människor ska hitta på med den nya editor som kommer med detta spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Tror plural är "Sackpersons" då Sackboy/Sackgirl används när de som mest passar.
Men LBP2 ser ut som årets spel för mig, även om jag tror det kommer ut 2011, är iallafall ett garanterat köp för mig.

Medlem

inte för att vara sådan men vad gör dom nu som dom inte hade kunnat fixat med en DLC eller en patch? lite (kanske inte lite men) grafiska uppdateringar och några extra delar till att göra banor?

Medlem

LBP är kärlek

Det som verkligen sparkar rumpa är ju att man får med sig all DLC som man köpt till 1:an


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Så länge de arbetar på multiplayer delen mer och bättre stöd för onlinespelande med fler spelare än två från olika länder är jag helt på. Det är horribelt att spela med fyra spelare när alla laggar. ._____.

Älskar spelet annars!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar