LittleBigPlanet 2

Medlem
LittleBigPlanet 2

ny generation låt konsumenterna göra sina drömspel själva fan vad häftigt detta kommer att bli ett lätt köp

Medlem

Verkar ju hur underbart som helst. LBP har brist på total kontroll, och nu verkar de som att Sony tagit detta på allvar och ger oss ett spel där vi verkligen kan skapa vad vi vill

Medlem

Vet inte vad jag tycker riktigt. Har inte gjort något några banor till 1an och har inga direkta planer på att göra det heller (verkar ta så sjukt lång tid). Tycker också det är svårt att hitta bra hemmasnickrade banor, har inte hittat någon som är lika bra som de riktiga. Är dock övertygad om att de finns.

Skulle vilja se ett mellanting mellan de officiella banorna och de användarproducerade: Banor byggda av användare som kvalitetstestas av MM och läggs i en särskild rekommenderat sektion. Kvalitén på dessa ska vara minst lika bra som de officiella.

Inaktiv

Jag skippar detta.

Trevligt för de som gillade föregångaren iallafall


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Intressant, jag gillar ettan. Tyvärr är ps3'an inte så kraftfull så banor med många prylar laggar som tusan. Ibland undrar man om användaren som skapat banan själv spelat igenom sin kreation.
Lägg ned hjärt-systemet tack. Bara en massa ungar som H4H så när man letar efter bra banor hittar man bara deras skräp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Den nya editorn låter helt underbar
Har redan några spel som jag skulle vilja göra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Köpte LittleBigPlanet 1 igår så det här uppskattas!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Intressant, jag gillar ettan. Tyvärr är ps3'an inte så kraftfull så banor med många prylar laggar som tusan. Ibland undrar man om användaren som skapat banan själv spelat igenom sin kreation.
Lägg ned hjärt-systemet tack. Bara en massa ungar som H4H så när man letar efter bra banor hittar man bara deras skräp.

Håller med om hjärt-systemet. H4H är sjukt irriterande. Fast några laggande banor har jag aldrig hittat.

Medlem

"All DLC från LBP du införskaffat följer med till tvåan."

så det ska vara

Medlem

Känns bra när man läser det, vill nog se lite mer av det dock innan bestämmer sig för a ttboka de

Medlem

Tro mig. Detta ska tas med en stor näve salt!

Medlem

"All DLC från LBP du införskaffat följer med till tvåan."

WIN! Fan vad nice! Älskar LBP!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Har knappt haft 1an en månad men gud vilket underhållande spel!
Man blir lika glad varje gång man loggar in och ser "Det finns 2.4 mille banor tillgängliga och 7000 nya sen du senast loggade in"

Medlem

Ja! Little Big Planet är ett mycket bra spel. Visst blev det årets spel här på FZ (?) (alltså året då LBP släpptes)

Storheten ligger i att användare kan skapa eget material och publicera det enkelt.

Moddning (även om det är begränsat) av spel är av godo. Hör ni det spel- och konsolltillverkare!?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vill ha till PC!

Medlem

Varför varför varför kommer inte detta till 360? =(

Inaktiv

Besviken, trodde ni prata om Little big adventure uppföljare.

Medlem

Fan va koolt, LBP <3

Skrivet av purjo:

Varför varför varför kommer inte detta till 360? =(

Sony ägt företag.

Inaktiv

Jag kommer skaffa LBP2 direkt känner jag, underbart mysigt spel!
Men det jag undrar är om de kommer integrera LBP1 banorna med LBP2, då all DLC kommer föras över?

Samt Grappling hooken kommer inspirera till Little Big Bionic Commando:ReArmed

Medlem

Detta låter som en värdig 2:a. Glad att det inte blir liksom mer av det gamla bara.

Medlem

Låter grymt! Definitivt köp.

1
Skriv svar