Om livet vore ett spel, vad får det för betyg?

Medlem
Om livet vore ett spel, vad får det för betyg?

Grafik: 5 / 10 - rutten sommar...

Ljud: 10 / 10 - har inte störiga grannar längre, nära till skogen...

Fordon: 8 / 10 - volvon rullar, behöver lite fix bara...

Karaktärer: 6 / 10 - helt OK vänner, tjejen OK...

Story: 8 / 10 - gör så gott det går med det mesta...

Kontroller: 10 / 10 - alla lemmar funkar perfekt...

Rekommenderad mjukvara:
Hjärna, Version 20.09

v / Check...

Medlem

Grafik: 10 / 10 - Bättre grafik har jag aldrig sett.

Ljud: 10 / 10 - Hör så bra det går att höra. ^^

Fordon: 4 / 10 - Cykeln fungerar, men vore trevligt med en bekvämare.

Karaktärer: 6 / 10 - Huvudpersonen är helt klart bäst, sen är väl familj och vänner sådär.

Story: 3 / 10 - Seeeeeegt.

Kontroller: 7 / 10 - Allt fungerar som det ska tror jag, men bättre kondition vore trevligt. :>

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Grafik: 10/10 - ser bra utan hjälpmedel.

Ljud: 9/10 Har lite tinitus på det ena örat.

Fordon: 5/10 Cykel får jag nöja mig med men kan bli körd i en Golf (Golf = Mjä, hellre Saab)

Karaktärer: 7/10 Känner tyvärr inte Bill Gates Men har andra vänner.

Story: 4/10 Skola...

Kontroller 8/10 Behöver oljas, knakar lite överallt...

Genomsnitt: 7/10

signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Min skiljer sig lite från era då jag mest betygsätter "världen" d.v.s "spelet".

Grafik: 4 / 10 - Tycker mycket är vackert i världen, men mycket är väldigt ovackert.

Ljud: 5 / 10 - Hör bra, men ljuden är inte de bästa.

Fordon: 3 / 10 - Fordonen är fula.

Karaktärer: 2 / 10 - Människan är långt ifrån perfekt.

Story: 10 / 10 - Många valmöjligheter. Man får hoppas på att man föds på rätt ställe, vid rätt tidpunkt dock.

Rekommenderad mjukvara:
Hjärna, BETA-versionen. Ju sämre intellekt, desto mer kommer du avnjuta detta spel.

Medlem

Grafik: 10 / 10 - Bättre grafik har jag aldrig sett.

Ljud: 10 / 10 - Hör så bra det går att höra. ^^

Fordon: 4 / 10 - Cykeln fungerar

Karaktärer: 6 / 10 - Huvud-personen är helt klart bäst, sen är väl familj och vänner sådär.

Story: 3 / 10 - Seeeeeegt.

Kontroller: 7 / 10 - Allt fungerar som det ska tror jag, men bättre kondition vore trevligt. :>

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Grafik: 7/10 - ganska fint här omkring.

Ljud: 7/10 - Bor nära en väg där folk gillar att köra i 120 med motorcykel... (50km/h gräns egentligen) snackar man om min hörsel så är det inget fel på den.

Fordon: 5/10 - tråkigt utbud fordon, endast cykel.

Karaktärer: 6/10 - Var är alla fina tjejer jag behöver? jag har knappt några gamer kompisar :/ Bara 1 i det området jag bor.

Story: 5/10 - Händer inte mycket kul...

Kontroller: 7/10 - Fullt fungerande kropp. Men dåligt med styrka och kondition.

signatur

Rawr

Medlem

Allt 10, då det är så sandbox det nånsin kan bli, är det upp till var en man att göra det intressant.

Carpe diem.

Medlem

Grafik: 6/10... har sett bättre

Ljud: 10/10 Jag hör ju.

Fordon 0/10 Har inget...

Karaktärer: 8/10 Jag känner shyssta och bra människor, ja

Story: 5/10 Just nu är det inte mycket action

Kontroller: 7/10 Satans Rygg!

signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Grafik: 5/10 - Finns fina och fula saker

Ljud: 10/10 - Har inga problems

Fordon: 7/10 - Moppen går för sitt sista år med mig som ägare så nu i höst blir det att försöka och spräcka 100 km/h gränsen

Karaktärer: 8/10 - Har många goda vänner, så jag är nöjd

Story: 7/10 - Händer en hel del nu, börjar gymnasiet i en annan stad och sporten som jag utövar (fotboll) går även väldigt bra nu, det ger extra energi

Kontroller: 9/10 - Hälsan är väldigt bra, joggar och gymmnar regelbundet och äter inte onyttigt i onödan

Så med andra ord så är mitt liv väldigt bra nu

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Grafik: 10/10. Detaljrikedomen ska vi inte klaga på.

Ljud: 10/10. Behöver inte hörapparat än iaf.

Fordon: 10/10. Bil, cykel och apostlahästarna funkar problemfritt.

Karaktärer: 10/10. Bra familj och släkt och en drös goda vänner.

Story: 6/10. Det har vart lite neråt på sista tiden men nu är det på rätt väg igen:)

Konroller: 8/10. Fingerfärdighet, simultanförmåga och hälsan i behåll.

Världens bästa RPG helt enkelt:)

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Grafik: 9/10. Otroligt vackert och mäktigt. Allt ifrån stora berg till solnedgång till blixtar till norrsken... Enda minus är att jag behöver glasögon/linser för att se allt detta. Grafiken får 10/10 när jag har uppgraderat mitt grafikkort genom en ögonoperation.

Ljud: 10/10. I städer: 7/10. Tystnad ute på landet är underbart. Musik är njutning på hög nivå. Dock - trafiken inne i stan (alla sketna mopeder och motorcyklar... jösses) ger ett stort minus.

Fordon: 9/10. Vi fick köpa en riktigt fin bil till ett riktigt bra pris. Synd bara att jag inte har körkort. Men jag saknar det inte så mycket, egentligen. Min sambo gillar att köra. xD

Karaktärer: 9/10. Mina få riktigt bra vänner (och min underbara mamma) flyttade jag ifrån. Men det som väger upp detta är kärleken som jag har här. Några nya vänner här uppe så har även detta toppbetyg.

Story: 10/10. Vilket äventyr alltså. Har bott överallt, upplevt mycket, fått många erfarenheter genom svårigheter (och en massa bra upplevelser). Just nu är livet underbart, mer underbart än någonsin. Lever lyckligt med min pojkvän och vi firar snart två år.

Kontroller: 8/10. Sportar för lite, men hälsan är bara bra. Sen är det omöjligt för mig att bli fetare än mager. :/

Betyg: 9/10. Livet är ett riktigt skönt lir. Nära på perfekt, bara lite buggar här och var.

Medlem

Grafik: 8 / 10 - Grafiken är sååå 2009 men det finns ändå många vackra ting att vila ögonen på. Samtidigt finns det en del skit i världen.

Ljud: 8 / 10 - Stundom ljuvlig musik, stundom oväsen. För det mesta är det bra.

Fordon: 9 / 10 - Bilen fungerar bra men cykeln behöver ny slang och däck.

Karaktärer: 10 / 10 - Alla huvudroller fylls av bra folk. Besvärliga typer ignoreras.

Story: 5 / 10 - Här uppstår den största dippen. Sitter fast i ett ekorrhjul just nu.

Kontroller: 8/10 - Lite skavanker här och var men alla vitala delar fungerar som de ska.

Medlem

Det är skönt helt enkelt hehe

Medlem

allt en tia, tråkigt att det är olagligt att fuska så att man får pengar :crazy:

Medlem

Det går ju inte att snabbspola...

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Tyvärr saknas också funktioner för att kunna spara och ladda om man råkar klanta sig.

MFC
Medlem

livet hade fått 5/5 om det inte vore för alla jävla NPCs...

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Sedan händer det att man kraschar lite, tur att man då har haft backup...

Medlem

Hade vart full pott om man kunde använda en console och fuska lite nå och då

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fuskar gör man genom att använda sig av vita lögner när det behövs, står inte i manualen, men man lär sig det på egen hand...

Medlem

Någon form av god mode vore fint.

Medlem

om livet vore ett spel så är det game over man! game over!

Blir nog en restart nästa vecka, får se hur jag lyckas då med spelet

Medlem

Ai suger hårt ju så det får en 2/5. Grafiken är ok men det är dåligt att det inte finns nån bra Meny

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Skulle också vara bra med Save Game, tänk om man vill gå tillbaka på någon nivå och prova igen, ofta händer det att man undrar vad som hade hänt med något om man gjort på ett annat sätt...

Medlem

Skulle även vara roligt med några miljoner möjliga spelkaraktärer. Vem har inte funderat över hur det är att dricka kaffe med en kluven tunga t.ex.

Medlem

Yahtzee videon

"reality is a cruel and unintuitive place with frustrating gameplay mechanichs"

signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar