Nytt DLC till Modern Warfare 2

Medlem

Underbart att man skippa detta spel. Synd bara att dom redan tjänst hur mkt som helst redan. Enda chansen att branschen ska förstå hur man gör spel samt prislapp på diverse grejer är om alla (läs: många) skippar att köpa just "det" spelet. Lär dock inte hända förens det blir lag på det.

Medlem

Har cod ocj lirar det då och då men kommer aldrig hosta upp 150 kr för 3 nya kartor och 2 gamla kartor man kan utantill ...
Tack vare vad Bobby Kotick stil med allt inom activision kommer jag aldrig igen betala för nåt från dom

Har inte spelat en minut MW2 sedan BC2 släpptes och lär säkerligen inte heller göra så framöver. Hade MW2 haft någon form utav stöd för klaner så hade det varit intressant till Dice styr upp sitt klanstöd, men annars föga intressant.

Medlem

Men. Vem är det som utvecklar kartpaketen när halva IW hoppat av? höhö

Medlem

MJÖLKA KOSSAN INFINITY WARD. MJÖLKA!

Medlem

Ganska besviken på allt vad MW2 heter, mest pga. det faktum att det är så enkelt att fuska. Var och var annan gång man lirar är där både aimbot och wallhack. Av denna anledningen så kommer jag inte slänga ut ytterligare 150kr på detta spelet! Ganska säker på att detta blev mitt sista Call of Duty spel. Synd...

Medlem

man kan ju fan knappt kalla förra skiten för dlc, 5 banor varv 2 gamla..

12
Skriv svar