Kane & Lynch 2: Dog Days
Ettan imponerade inte på någon. Men uppföljaren till Kane & Lynch: Dead Men är en helt annan historia. IO Interactive har uppdaterat sina inspirationskällor. Från hårdkokta actionfilmer till - verkligheten.
#kane-lynch-dead-men, #eidos, #kane-lynch-2-dog-days, #io-interactive
Det här blir nog ett givet köp till Pc
Japp tror jag med faktiskt
Jag tyckte bankrånet i ettan imponerade med Lynchs hallucinationer!
Haha ja en av de mest minnesvärda banorna i ett spel man någonsin spelat
Bra skrivet! Tips: "främja" kanske skulle varit "fjärma" i tredje sista stycket...
Doh! Klart det ska vara.
Loading: Japp. Det kan man. Man kan inte hoppa in i någon annans spel i själva banorna men mellan dem ska det fungera.
Kittens are for real!
Då är frågan, kan man spela tvåan utan att ha spelat ettan?
Inte speciellt sugen på ettan efter allt man läst om det, men det känns lite om att storyn fortsätter i tvåan och man missar oerhört mycket genom att inte ha spelat ettan.
Life is too short to remove USB safely.
1:an var roligt, men trasigt. Det kändes som att man spelade en beta-version av något spel. Alla som spelade tidiga (före beta 5.2 versionen) av CS förstår kanske vad jag menar. Jag menar det som var rätt taffligt där blev ju ett av världhistoriens populäraste spel.
Nu har ju inte K & L sådan potential. Men i co-op splitscreen var det riktigt kul om man kunde stå ut med alla buggar och ogenomtänkta saker.
Jag menar det var till exempel en jättesvår boss som man fick spela mot 200x för att klara. Inget problem så sett. Problemet var den tio minuter långa cut-scenen som man omöjligen kunde trycka förbi och man fick se varje gång.
Jag drömmer fortfarande mardrömmar om "Jenny i wote you a letter"
GAH.
få spel kunde göra en så vansinnig som kane and lynch alltså. Men visst rätt kul spel i alla fall
Och om Lynch inte är en kopia av en sliskig stormarkaraktär så vet jag inte vad
Jag tyckte första spelet var riktigt bra. Lite som gears of war, simpelt men effektfullt.
De mindre buggar jag fann var inget som förstörde spelet, och de större buggarna/svårigheterna som många pratar om såg jag då aldrig till.
Storyn var kortfattad och smått oförstålig men man fick verkligen känslan av att det finns mycket MYCKET mer att berätta. Hoppas vi får veta mer och lära känna våra psykopater lite bättre i tvåan som är ett givet köp!
Extra plus att trailers för både första och andra spelet var/är helt perfekt!
"I might have my issues...But i know what you did, ive seen the pain you caused you fucking traitor"
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Var en av få som gillade ettan, och nu längtar jag som fan till tvåan. Välskriven artikel.
Det där med Jamie Foxx visste jag inte dock. Vad i helvete? Inte nog med att han rent fysiskt inte passar ett dugg som Lynch, killen är en alldeles för medioker skådespelare för att hantera den rollen. Ytterligare ett "game gone movie" som lär suga.
Jag har en bra magkänskla när det gäller spel och efter att ha läst FZ recension så blir jag bara mer säker på min sak. Detta spel kommer bli bra, kanske riktigt bra om vi har tur.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Tja, det känns ju inte lika hett nu som det var inför första. Trots filmplanerna. Blir det film efter spelet eller egen story månntro?
Och vad hände med Hitman? De gjorde ju en schysst film och allt, sen tystnad!?
Man ska ju smida medans järnet är varmt...
Jag vill ju ha en ny Hitman tusen gånger mer än vad jag vill ha en ny Kane & Lynch.
Acta Non Verba - Verba Non Acta