Vart är alla trådar gällande svininfluensan?!
Varför ska vi ha en tråd angående detta? Det är väl uppblåst nog som det är?
Alltså, en pandemi som är hyffast brutal, borde det pratas om, istället för att folk ska komma med konspirations teorier.
konspirationer är roligare att diskutera specielt om det är aliens eller zombies inblandade
men vem vet, svininfluensan kanske muteras inom snar framtid till något med zombie liknande bieffekter tänk er T-virus fast i verkligheten ... MmmmmmmmmmMmmmmmmmmm... niiiiicee..
Alltså, en pandemi som är hyffast brutal, borde det pratas om, istället för att folk ska komma med konspirations teorier.
Pandemi är att överdriva!
Jag har faktiskt ingen aning om hur många som smittats, bara ungefär hur många som dött.
Kan du upplysa mig?
Och en pandemi är det när sjukdomen sprider sig lätt och snabbt, infekterar oss människor och får oss att må riktigt dåligt och när det helt enkelt är en ny sjukdom som uppfyller ovanstående krav.
Och H1N1 uppfyller dessa krav ganska väl, speciellt då den har spridit sig över hela världen redan.
(den vanliga influensan räknas inte som en pandemi f.ö)
Läste på Wikipedia att Svininfluensan inte längre benäms just "Svininfluensan" utan "Nya influensan". Stämmer detta?
konspirationer är roligare att diskutera specielt om det är aliens eller zombies inblandade
men vem vet, svininfluensan kanske muteras inom snar framtid till något med zombie liknande bieffekter tänk er T-virus fast i verkligheten ... MmmmmmmmmmMmmmmmmmmm... niiiiicee..
Om nom nom nom nom nom nom nom nom......
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern
Läste på Wikipedia att Svininfluensan inte längre benäms just "Svininfluensan" utan "Nya influensan". Stämmer detta?
Det namnet fick influensan för ganska länge sen väl?
Minns att jag läste det på DN.se för 1-3 månader sen iallafall.
Det namnet fick influensan för ganska länge sen väl?
Minns att jag läste det på DN.se för 1-3 månader sen iallafall.
Kan mycket väl stämma, bara det att jag såg det idag