Star Trek Online-godis för alla

Robot
Medlem
Star Trek Online-godis för alla

Det som gjorde detta spel så fruktansvärt tråkigt är att alla har ett eget skepp. :/

Medlem

2 månader efter launch kör dom welcome back week? grattis


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kanske ska ta och prova demon nu då

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

2 månader efter launch kör dom welcome back week? grattis

Inte welcome back week, utan weekend.
3 dagar bara.

Medlem

Verkar som att de desperat försöker rädda det sjunkande skeppet.


signatur

"The belief in a supernatural source of evil is unnessecary; men alone are quite capable of every wickedness" - Joseph Conrad

Medlem

Redan? Tog inte lång tid. Kanske cryptic inser att de är i princip helt värdelösa på att göra MMO spel och lägger ner. Nog för att CoX var helt okej men både Champions online och Stark trek online är ju stora skämt.

Medlem

Får väl testa igen då. Det hade en del bra saker.


signatur
Medlem

Är dom redan desperata?

Medlem

keh har detta spel släppts? trodde inte de var släppt än haha fel man kan ha

Medlem

Cryptic får skylla sig själv. Dom gjorde spelet så hjärndött och enkelt att ingen vill spela skiten.

Medlem

Köpte spelet när jag beta testade , det var så bra att jag inte orkade installerade spelet efter realse utan väntade någon månad , nu drog jag igång medföljande månad (ingick när man köper spelet) men har tröttnat totalt, finns för mycket annat bättre att göra, synd på ett sådant spel med sådan teoretisk potential.......

(Har man spelat en vecka så har man spelat alla möjliga varianter spelet har, sen blir det bara repition.)

Medlem

Markstriderna är spelets största svaghet imho..
Dess styrka ligger i rymdstriderna (även om det kunde gjorts bättre även där).
Ska bli gott att se vilka positiva förändringar de kommer göra med spelet.

OK, kanske man ska testa, kanske...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mer innehåll behövs, och diplomati, utforskning etc. inte bara rymdstrider...
Dock så är rymdstriderna riktigt kul, om än lite enformiga, det största felet är alldeles för liten värld samt de otroligt dåliga markstriderna. Blir dock att testa "gratis" och lira lite då det är kul att fara runt i rymden iaf

Medlem
Skrivet av Securion:

Cryptic får skylla sig själv. Dom gjorde spelet så hjärndött och enkelt att ingen vill spela skiten.

Men de har ju infört en svårighetsgrad "funktion" där man själv får välja om man vill ha en utmaning eller inte, så jag tror att med lite utveckling att spelet fortfarande kan bli bra.

1
Skriv svar