Call of Duty-teasern analyserad
Deras antaganden är säkert helt åt helvete! Säkerligen bara massa scriptade event så som soldaten som drar sin kompis kropp och fönster breach-reppeleringen á la R6 Vegas! Men för fan, jag tror fan det här kommer att vara en sjujäkla åktur!
+Werewolf-Legion+
helicopter styrning tror jag inte en sekund på. Det är ju trots allt Call of Duty
Säg inte det, Treyarch brukar ju införa fordon i sina Cod-spel.
Men jag tvivlar på att man kan dra omkring sina sårade kompisar, det är nog snarare skriptat.
Jag tippar också på att breachmomenten är som de i Mw2, också skriptade.
Ser lovande ut! Gillar alla Call of Duty (förutom de som endast släpptes till konsol) MP är otroligt roligt att köra.
Jag har inget emot Treyarch, de är bra på att göra spelen men campaigns (syftar på WaW då) kan var lite si sådär, men helt ok.
Definitivt ett köp iallafall!:up:
Jaha, ha så kul. Verkar som att butiker i England redan sätter priset som Activision önskar på spelet på hela 55 Brittiska Pund. Ett rätt ovanligt högt pris för ett spel där, och när det kommer till sverige, tja, säg en 800 kr kanske? 700 för PC versionen säkerligen. Sen säkert ytterliggare 150 för 3 maps-map-packet.
http://www.destructoid.com/activision-does-it-again-cod-black...
Verkar som att Activision nu konstant vill höja priset på sina spel, både genom retail och DLC, och de flesta av er tar det som snälla gossar.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.