Hur fan ska jag få den senaste garrys mod när ingen ingen har visa kort?

Medlem
Hur fan ska jag få den senaste garrys mod när ingen ingen har visa kort?

Fan vad trött jag blir på allt med kort!!
Hur kan jag få det spelet/modden?!?!

Medlem

Fjäska för mamma/pappa/bror/syster.

Medlem

Det är det som är problemet,ingen i familjen har kort... ingen jag känner alls:(

Medlem

Det är nästan bra jobbat - att, år 2009, inte ens känna någon med ett VISA-kort hehe.

signatur
Medlem
Skrivet av totte1015:

Det är det som är problemet,ingen i familjen har kort... ingen jag känner alls:(

Dom ljuger för dig, med 99,9% sannolikhet. Skulle finna det helt otroligt då min 90åriga farmor till och med har ett visakort.

Medlem

Skapa ett e-kort på din internetbank om du har Swedbank. Problem solved.

Medlem

Kostar Garrys mod numera? O_o

signatur

Videomupp

Inaktiv

Gmod10 kostar, Gmod9 kostar doc inget...

Medlem

Det är värt pengarna, köp det! VISA kort? Det finns överallt...

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

dina föräldrar ljuger för dig om dom säger att dom inte har visa/mastercard

Visakort är så lönsamt, det är nästan dumt att inte ha det. Skaffa ett och bli bättre än dina övriga familjemedlemmar på kuppen. Har för mig att den som inte fyllt 18 får det mycket billigare.

Jee
Medlem

Är inte säker på om man kan få visa-kort när man är under 18 men jag skaffade ett visa electron från nordea när jag var 14. Vet dock inte hur gammal man behöver vara för att köpa något över internet. Man kanske behöver e-legitimation.

signatur

Eller inte?

Medlem

Du kan få ett Visa Electron när du är under 18. Har andvänd det över steam flera gånger, funkar perfekt.

Medlem

Visa Electron kan du skaffa när du är minst 13 år gammal. Det fungerar bra, jag kör själv med det och har kunnat betala på Steam, WoW, Lotro etc.

Medlem

Okej,vart kan jag få tag på det?
(faktum är att jag har bara en pappa,farmor och farfar har inget,det vet jag.och inte min farsa heller,han tycker det är för riskabelt)

Avstängd
Skrivet av Zlampan:

dina föräldrar ljuger för dig om dom säger att dom inte har visa/mastercard

Inte säkert. Min kompis pappa har inget Visa. Han kör bara med kontanter. Han har inget kontokort överhuvudtaget.

Kolla om du har någon kompis som du litar på, eller be dina föräldrar att skaffa ett kort. Säg att de måste ha Visa.

Medlem

Det är inte lätt att få få någonting gjort om man inte har ett kort.

MFC
Medlem

Swedbank har E-kort, förutsatt att man har den tjänsten. E-kort är ett betalkort men helt digitalt

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Skaffa internetbank och använd e-kort. Problemet löst.

Medlem

första jag tänkte var "vem fan har inte kort idag?"

Medlem

Du kan skaffa VISA ungdom, Men då måste du också ha E-leg ifall du vill köpa saker över nätet.

Medlem

Klart man har VISA, det är ju gratis för oss unga (så vi ska luras att köpa mer skit).

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Klart man har VISA, det är ju gratis för oss unga (så vi ska luras att köpa mer skit).

För det är ju aldrig ens eget fel att man är dum i huvudet och skaffar VISA utan att ens kunna stava till ekonomi.

Och det är aldrig heller ens eget fel att man handlar mer än vad man har råd till, näää det är kortföretagen som låter oss göra det som är skyldiga!

signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av bjosarn:

För det är ju aldrig ens eget fel att man är dum i huvudet och skaffar VISA utan att ens kunna stava till ekonomi.

Och det är aldrig heller ens eget fel att man handlar mer än vad man har råd till, näää det är kortföretagen som låter oss göra det som är skyldiga!

NOOoooo! MC Donald's fel att vi blir feta!!!!

Medlem

Men se det som att man måste vara 18 för o köpa folk öl?

Medlem
Skrivet av Nestor:

Det är ju skitbra att binda upp människor till saker de egentligen inte har koll på. Kreditkort är ju en skänk från ovan. Och tacka vettja SMS-lån.

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av MFC:

Swedbank har E-kort, förutsatt att man har den tjänsten. E-kort är ett betalkort men helt digitalt

Är det ingen åldersgräns på det då ?

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:
Skrivet av MFC:

Är det ingen åldersgräns på det då ?

Jajjemen, personnummer ska ju in

signatur

||||||||||||
||||||||||||

1
Skriv svar