Infinity Ward lägger ned?
IW var en jävla bra spelstudio ända tills Activision började lägga sig i spelutvecklingen. Förstår inte varför alla dampar på IW, atm så utvecklar de ju bara spel åt Activision efter deras önskningar.
Så ni som hatar MW2 borde skylla mer på Activision än Infinity Ward.
I got a Goldenshower.
Ja, fyfan vad gött!!! Att företagsledningen inte verkar kunna ta hand om sina arbetare så friställs dem istället. FAN VAD BRA!
KARMA säger jag bara, till alla de som arbetat ihjäl sig för att skeppet ska fortsätta vara flytande. Fyfan!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Lätt att sitta på sin feta röv och dissa IW på internet.
Kom igen när ni själva startat nåt från inget som genererar lika mycket pengar/arbetstillfällen/spelglädje.
MW2 genererade dock mer hat än glädje, efterblivna jävla serversystemet fungerade inte för 5 öre.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Lätt att sitta på sin feta röv och dissa IW på internet.
Kom igen när ni själva startat nåt från inget som genererar lika mycket pengar/arbetstillfällen/spelglädje.
Nödvändigt att attackera de få som ej förstått situationen, där IW inte är boven i dramat utan Activision.
Men om du som spelutvecklare står bakom det som Activision förespråkar rent allmänt om hur det ska se ut på en studio, där skräck råder och att dom håller tillbaka bonusar etc för att få folk att stanna kvar så kan jag inget annat göra än att sucka väldigt tungt.
jag förstår att folk är irriterade på en produkt som är obalanserad, innehåller ton av fuskare och man måste betala 150 kr för ett mappack där största delen är gamla kartor.
p.s Lämna "gör det bättre själv" argumentet vid dörren eller fikarummet.
Karma, säger bara det.
IW var en jävla bra spelstudio ända tills Activision började lägga sig i spelutvecklingen. Förstår inte varför alla dampar på IW, atm så utvecklar de ju bara spel åt Activision efter deras önskningar.
Så ni som hatar MW2 borde skylla mer på Activision än Infinity Ward.
Word