hjälp om ladda ner !!

Medlem
hjälp om ladda ner !!

tjenare jag undra till ex om man ladda ner ett spel som på piratebay (vilket är olagligt) men om det skulle hända att man gör de och det stå att det typ är 81 filer elle nåt hur gör man då har hört att man ska använda winrar och göra en wizard elle nåt men är inte hlt säker skulle verkligen bli glad om nu skickade en guide eller länk tilll en snälla :(:):)

Medlem

Fz är en spelsajt, ingen "jag behöver hjälp med mitt piratkopierade spel " sajt.
Så stick iväg någon annanstans.

Medlem

Antipiratbyrån har guider.

signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Stick och försvinn ( brinn )

signatur

Wai

Medlem

Var lite snälla, han har ju ändå en bild på bröst på sin användarsida!

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

We got the tits, no need to gtfo med andra ord?

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det _KAN_ vara ett lagligt spel.

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Skrivet av Shrudder:

Det _KAN_ vara ett lagligt spel.

Från Piratebay! Eller så har han en CD-key men blivit av med spelet.

signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av kallenalle:

tjenare jag undra till ex om man ladda ner ett spel som på piratebay (vilket är olagligt) men om det skulle hända att man gör de och det stå att det typ är 81 filer elle nåt hur gör man då har hört att man ska använda winrar och göra en wizard elle nåt men är inte hlt säker skulle verkligen bli glad om nu skickade en guide eller länk tilll en snälla :(:):)

Öppna en av filerna med WinRAR, markera allt, högerklicka, Packa upp blablabla. Done! Eller om någon av filerna redan är ett WinRAR arkiv (du ser inte .r01 osv bakom, högerklicka på den filen och välj Packa upp till blabla..

Finns fler än pirater som använder uppdelade RAR filer när det gäller större filer. Att packa ner en 1-3gb fil i en enda RAR fil är idioti.

1
Skriv svar