Gothic 4 nyplåtat

Medlem
Gothic 4 nyplåtat

"Det återstår att se om serien håller samma klass som tidigare instanser"

3:an är ju inte direkt svårt att hålla samma klass som.
Däremot 1:an och 2:an, två av de bästa rollspelen genom alla tider enligt mig, blir nog omöjligt att leva upp till.

Medlem

Synd bara att spelet kommer vara ospelbart på grund av alla buggar. Undviker helst JoWood spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Synd bara att spelet kommer vara ospelbart på grund av alla buggar. Undviker helst JoWood spel.

Fast Jowood är bara utgivare. Piranha Bytes står som utvecklare av de tidigare spelen medans Spelbound Studios gör detta spel. Gothic 3 är visserligen en god kandidat till titeln som historiens buggigaste spel, men jag har för mig att det delvis var därför som Jowood bytte utvecklare (jag kan ha fel).

Medlem

Får lite Risen-vibbar här. Men det är nog mest bara gött.

Ska hålla ett öga på det här, RPG-nöt som man är.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Usch hade föredragit ett nytt Elder scrolls...Jaja hoppas det inte totalfloppar som 3:an gjorde

Medlem

Förutom att båda är RPG-spel, vad har Elder Scrolls-serien med det här att göra?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

jag var riktigt sugen på detta spel tills jag fick se gameplay på youtube det var striderna jag som fick mig att göra detta var för mycket mmo över det på ett sätt men jag kommer bli riktigt sugen på det igen om dom fixar det.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Håller med Zedrix.. 3an va fail, för mycket krut på grafiken (vilket e weird då de inte verkar ha de skarpaste grafikerna direkt) och för lite på att göra klart spelet.
Ta bara dehär jävla vita spåren efter vapnen, om de tror sig behöva sånna för att piffa upp striderna så har nåt gått helt fel i animationsverket.
Less is more.

G4 ser ut som G3, hoppas de inte har byggt spelet som samma gamla motor...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

G4 ser ut som G3, hoppas de inte har byggt spelet som samma gamla motor...

Näe då, dom har inte byggt det på samma motor.
Dom kör med DX11 Trinigy motorn.

http://www.youtube.com/watch?v=Cj8yfqEnvmc

Medlem

Hade inte klagat om det liknat G2.
Stridssystemet i Gothic 2 var det bästa jag använt i rollspel. Gillart!

Medlem

Fler buggar ut på marknaden? Hurra!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar