Paul Anderson vill föra samman spel och film

Robot

Hmm, vi får väl se...

signatur
Medlem

Är han gift med Milla? Lucky bastard.

Medlem

Snubben har ju inte gjort något vettigt sen Event Horizon. Känner mig skeptisk till att han skulle tillföra något bra till spelmarknaden.

Medlem

Oooh Buck Rogers är ett awesome spel från förr

Buck Rogers XXVc: Countdown To Doomsday
http://hol.abime.net/229

Medlem

Heliga matilda! Hur har jag kunnat missa att han har regisserat klassikern och mästerverket MORTAL KOMBAT?! Den och Event Horizon är ju solklara 10 poängare så visst fasiken har killen "skillz". Hans senare filmer har väl vart sådär dock.

Medlem

Har gillat Resident evil filmerna, och Event Horizon är min favorit horror sci-fi. Får hoppas att nästa RE film blir något extra.

Medlem

Milla Jovovich är otroligt oattraktiv....

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av RDQL:

Snubben har ju inte gjort något vettigt sen Event Horizon. Känner mig skeptisk till att han skulle tillföra något bra till spelmarknaden.

Skrivet av Remus:

Milla Jovovich är otroligt oattraktiv....

/Signed

Medlem

Jag skulle vilja föra samman Paul Andersons bakdel och min fot.

signatur
Inaktiv

Jag tycker inte att han gjort särskilt bra ifrån sig när han gjorde filmatisera Resident Evil serien. Jag tycker att det är för mycket action och för lite skräck, dessutom varför har Alice superkrafter och var fan är Leon S. Kennedy? Varför var inte huset från spelet med för? Det bästa Milla Jovovich har gjort är Femte elementet, annars tycker jag inte hon är så bra!

Medlem

Uwe Boll gör bättre filmer än denna herre. AvP 1 och RE är ju hur värdelösa som helst.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Tänker du bara på sex??

Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Slashneed:

Tänker du bara på sex??

Ha, den var bra.

signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

1
Skriv svar