Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Två låtar går just nu riktigt varma här! Den första är Louis Dunford - The Angel (North London Forever)....Arsenal verkar äntligen ha fått en hymn som vi kan vara stolta över och jag kan knappt vänta tills jag själv får uppleva den live.

Den andra låten var en som Victor Leijonhufvud hade med i sitt senaste avsnitt av Virtuellt (som jag förövrigt råder alla att lyssna på!) där hade han med Hollow Coves - Coastline, otrolig låt! En låt gjord som för sena sommarkvällar.

Medlem

Kreativt, unikt, talang, jazz, grindcore, sax, kaos, oljud, tutor, van, oseriöst, samspelat, mästerligt

Clown Core - Van

Medlem

Lady & Bird - See Me Fall (2003)

But I thought there was something
In life to live for
Yes, I thought you were something
In life to live for

CPU: AMD Ryzen R7 3800X @ 4.5 Ghz Grafikkort: Powercolor Vega 56 Red Dragon 8 GB 1590 MHZ/900 MHz Moderkort: MSI X470 GAMING PLUS Minne: G.Skill Flare X (4x8GB) @ 3466 MHz CL14 Chassi: Fractal Design Define S Nätdel: Corsair HX850 Bildskärm: Acer 27" XF270HUA Datorljud: Triangle Elara LN-01A + XTZ 99 W10.16
TV: LG C1 65" Konsol: PS5 samt PS Vita

Flakmonkey
Medlem
Medlem

Polyphia - Playing God
Instrumentalt

Medlem
Skrivet av justabit:

Kreativt, unikt, talang, jazz, grindcore, sax, kaos, oljud, tutor, van, oseriöst, samspelat, mästerligt

Clown Core - Van

Clown Core alltså, helt underbart.
Van är en mycket bra uppföljare på deras väldigt classy debut, Toilet.

Själv är jag just nu helt i Tool-träsket.... igen.

Hjärtligt ihjälkomna ska ni våras. Och välkammad utter.

Medlem

Har älskat Lord Huron sedan jag såg en viss film med Nick Nolte och Robert Redford:

Farornas Konung
Medlem
Skrivet av Force:

Clown Core alltså, helt underbart.
Van är en mycket bra uppföljare på deras väldigt classy debut, Toilet.

Själv är jag just nu helt i Tool-träsket.... igen.

https://youtu.be/ed_UWFr13pU

Tool är cirkulärt, man återkommer alltid. Avslutade en period med aenima nyligen.

Medlem

46 72 61 67 7a 6f 6e 65 68 65 78 61 64 65 63 69 6d 61 6c

Medlem
Skrivet av justabit:

Tool är cirkulärt, man återkommer alltid. Avslutade en period med aenima nyligen.

https://youtu.be/CehYA3omb5o

Såg de i Stockholm för ett par veckor sen. Då hamnade jag i träsket igen. Nya skivan är fantastisk.

Medlem

Fått den på hjärnan...

Medlem

Congregation - Foo Fightets

/MJ

Medlem

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

"I intend to live forever, or die trying."

Medlem

Kul tråd! Helt missat i alla år. Här hemma gäller blandat deluxe! Just nu rullar bl.a.:

Konsolgubbe

Skriv svar