Vilken låt lyssnar du på nu?
Hatsune Miku - Daybreak
Producerat av: Samfree
http://www.youtube.com/watch?v=qT6XCvDUUsU&ob=av3n
Moby - Why does my heart feel so bad?
fan va skön låt
Nu lyssnar jag inte på någon låt men jag kom att tänka på häftiga personer. Är inte Angus Young en av världens bästa gitarrister/artister???
För er som inte vet vem Angus Young är så kan jag avslöja att han är gitarrist i bandet AC/DC.
Kan någon annan här på forumet ge ett exempel på en mer dynamisk person än Angus.
Glöm ej heller att det är inte bara 1 eller 2 år som Angus varit känd.
Wasted.White.Boys
Nu lyssnar jag inte på någon låt men jag kom att tänka på häftiga personer. Är inte Angus Young en av världens bästa gitarrister/artister???
För er som inte vet vem Angus Young är så kan jag avslöja att han är gitarrist i bandet AC/DC.
Kan någon annan här på forumet ge ett exempel på en mer dynamisk person än Angus.
Han är absolut inte bland de bästa gitarristerna rent tekniskt, men en ikonisk gitarrist som står bakom några av historiens mest framträdande rocklåtar. Han har ju varit en kändis sen 80-talet!
Yngwie Malmsteen, vet inte om han är mer dynamisk men jag tycker att han är en bättre gitarrist
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-