Warner Bros köper Turbine

Medlem
Warner Bros köper Turbine

Helvete också, nu kommer de förstöra LOTRO..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

MFC
Medlem

Med den nya derivatbörsen för filmer snart igång så ser jag framför mig hur Warner Bros kommer använda spelmarknaden för att marknadsföra sina skitfilmer


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Looney Toons MMO _:P


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dom har köpt rätt många spelstudios de senaste åren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Warner_Bros._Interactive_Enterta...

Klart dom vill satsa på spelmarknaden när den är så stor som den är idag, och säljer bättre än många blockbusters, men jag kan ändå inte låta bli att vara en aning skeptiskt mot denna utveckling.

Medlem

(till alla ovan):

Ja, för Arkham Asylum är ju skitdåligt och Condemned 2, Overlord 1-2 och Fear 2 är så barnsliga.

Trött på alla som måste vara negativa så fort det kommer nyheter som dessa.

MFC
Medlem
Skrivet av rudeboystig:

(till alla ovan):

Ja, för Arkham Asylum är ju skitdåligt och Condemned 2, Overlord 1-2 och Fear 2 är så barnsliga.

Trött på alla som måste vara negativa så fort det kommer nyheter som dessa.

För att vi gillar att whina


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

(till alla ovan):

Ja, för Arkham Asylum är ju skitdåligt och Condemned 2, Overlord 1-2 och Fear 2 är så barnsliga.

Trött på alla som måste vara negativa så fort det kommer nyheter som dessa.

Förutom att Arkham asylum släpptes INNAN de blev uppköpta, FEAR 2 var skiten jämfört med 1an, Overlord är konsoll skit också.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

hoppas inte turbine styckas och slängs efter uppköpet då , hoppas de får en värdig framtid hos wb.

Medlem
Skrivet av Devildoll:

hoppas inte turbine styckas och slängs efter uppköpet då , hoppas de får en värdig framtid hos wb.

Ja verkligen. Gör de något som förstör LOTRO så blir det sadface =(


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av rudeboystig:

(till alla ovan):

Ja, för Arkham Asylum är ju skitdåligt och Condemned 2, Overlord 1-2 och Fear 2 är så barnsliga.

Trött på alla som måste vara negativa så fort det kommer nyheter som dessa.

Förutom att Arkham asylum släpptes INNAN de blev uppköpta, FEAR 2 var skiten jämfört med 1an, Overlord är konsoll skit också.

Innan vem blev uppköpt? Eidos och Warner var båda publishers till Arkham Asylum.

Vad gäller Fear 2 och Overlord så är det inga bra spel, men min poäng var att de inte är "Looney Toons"-barnspel.

Medlem

Lotro står och stampar och har gjort en tid (om man har ett knippe max level karaktärer). Ser man det positivt så får ju Turbine nu tillgång till mer Tolkien lore (finns inget bra svenskt ord) samt en betydligt större ekonomisk bas att stå på förmodar jag.
Har vi tur så kanske de nu kan pumpa ut innehåll i samma takt som de gjorde för ett par år sedan.

Rocksteady= nya Valve...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar