Inaktiv
spelkläder

tjenare är det någon som vet någon bra sida man kan hitta spelkläder på? helst svensk sida*

signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

spelkläder? mysbyxor och en sliten t-shirt? Kan du få köpa av mig om du vill.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Du glömde fläckig t-shirt;)

Inaktiv

haha xD tänkte mer på typ nån GTA t-shirt etc

signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

http://www.gameshop.se/?catID=370&page=product&section=Kl%E4d...

Köpte själv en hl2 keps där. Annars finns det säkert någon sida som enbart sysslar med spelkläder. Man ska bara hitta den.

Inaktiv

okej ska kolla in sidan

signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

maxfps.se har lite

Medlem

Spelföretag säljer ju lite också, tror att Valve har någon avdelning på deras sida.

signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Skulle gärna köpa nån schysst spelplagg, fast jag vill inte framstå som en enorm spelnörd inför alla. Har inte heller så många kompisar som är engagerade (stavning?) av spel. Skulle ha känt mig lite "utanför" isåfall.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Haha, quote of the day!

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

angående detta så borde FZ ha med en t-shirt med fz-motiv på tävlingarna. :). 1an vinner, då blir det lite unikt.

JakeTheSnake - bah, det är bra att våga ha de kläder man vill.. och om spel är sitt intresse så?
--
Det finns ju olika affärer där du kan göra en egen t-shirt, ska leta efter en.

Inaktiv

smart ide aiek håller med dig om fz tröjorna typ som 13 rätt ät respekt ;P

signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Varför har man spelkläder?
Är de snygga? Vill man att folk skall se vilka spel man gillar? Vill man kanske... äsch, jag vet inte - Vad är grejen?

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av dandaman:

tjenare är det någon som vet någon bra sida man kan hitta spelkläder på? helst svensk sida*

www.scifiworld.se
En scifimässa som är i Stockholm, Malmö och Göteborg 1 gång om året på vardera stad.
Där är iofs mest kläder med filmmotiv, men har förmodligen spelkläder också.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Är de snygga? Vill man att folk skall se vilka spel man gillar? Vill man kanske... äsch, jag vet inte - Vad är grejen?

Det vet du väll?

Inget får en tjej så villig som när man har på sig en CS-tröja och lätta svett fläckar under armarna.

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Varför har man kläder med tryck på överhuvudtaget? Min egen, högst ovetenskapliga, förklaring är att det handlar om den klassiska grupptillhörigheten. Människor har i alla tider använt kläder och uniformer för att markera vilken grupp de tillhör. Dessa klädesplaggs utformning beskriver ofta de generella åsikter, tankar och idéer som finns inom gruppen och som ligger till dess grund. Genom att bära ett sådant plagg visar man sin alltså sin tillhörighet, i detta fall med andra gamers, och skapar en identitet som fungerar som en trygghet gentemot andra sammanslutningar.

Eller också är det som Iceman skrev.

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av CastorFiber:

Varför har man kläder med tryck på överhuvudtaget? Min egen, högst ovetenskapliga, förklaring är att det handlar om den klassiska grupptillhörigheten. Människor har i alla tider använt kläder och uniformer för att markera vilken grupp de tillhör. Dessa klädesplaggs utformning beskriver ofta de generella åsikter, tankar och idéer som finns inom gruppen och som ligger till dess grund. Genom att bära ett sådant plagg visar man sin alltså sin tillhörighet, i detta fall med andra gamers, och skapar en identitet som fungerar som en trygghet gentemot andra sammanslutningar.

Eller också är det som Iceman skrev.

En keps till dig

Medlem

Svaret på varför man ska ha spelklädsel är lätt, det ger status

signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar