Telltales nästa blir Lost?

Robot
Medlem
Telltales nästa blir Lost?

Lost i comic book-stil... nja jag vet inte riktigt. De får nog ta och välja en serie som bygger på humor istället, om de nu måste basera ett spel på en tv-serie.

Medlem

Skulle vara nice att se Lost i det formatet! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Näe! Skulle vara lagom att bryta min rad av givna förbokningar. Vore mycket bättre om de satsade på vettigare kort i fler samarbeten med Lucas Arts, eller Liftarens Guide hade passat studion minst lika väl.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Nooo It's the end of the world !

Inaktiv

Jag personligen skulle vilja se TellTale LOST!!!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Om det blir så lär vi få vänta länge på en rörigare plot i ett spel.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"The Walking Dead" skulle jag vilja lira

Medlem

lost finns ju redan! i Just Cause 2

Inaktiv

Jag hade också gärna sett detta. Lost i episodform, inte nödvändigtvis från Telltale dock..


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Medlem
Skrivet av najtrows:

lost finns ju redan! i Just Cause 2

Jävligt nice easter egg de

AW8
Medlem
Skrivet av zyr0k:

Om det blir så lär vi få vänta länge på en rörigare plot i ett spel.


Rörig ja, men spännande och intressant! (Iallafall enligt mig, som är ett obvious LOST-fan... ^^)

On-topic: Ett sådant här slags spel skulle göra LOST mer rättvisa än det hemska Via Domus. Tredjepersonsaction-wannabe och mardrömsframkallande "foto-uppdrag"? Nej tack!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Oooh, sitta vid datorn hemma och knappa in 4 8 15 16 23 42


signatur

Xd

Medlem

Liftarens guide till galaxen var ett bra förslag. Eller något från Skivvärldsuniversumet (Discworld). Knasiga karaktärer och skruvad humor i bägge två.

En seriös tolkning av Dante Aligheris "Inferno". En episod per cirkel av helvetet. Det hade varit nåt, det!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Kan inte TV-serien få dö innan de dansar på liket?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

ett Dexter spel lät riktigt intressant.

Finns ju för övrigt redan ett äventyrs-spel baserat på Lost, Lost: Via Domus tror jag det hette och recenserade helt okej om jag inte minns fel.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar