Patch på gång för Bad Company 2
På tiden.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Vapen tweaks behövs ABSOLUT! Det och förbättrad server browser är mina favoriter!
Vissa vapen använder man inte för andra vapen är helt enkelt bättre. Fler kategorier till vapnen tack också!
Damage
Rounds per Minute
Magazine Capacity
Bullet drop/Range
Bullet penetration
Reload time
Där har vi en mycket bra lista. Ta den från mig Dice, den bjuder jag på!
Alla vapen ska ha en för och en nackdel!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Skämtar dem? De har alltså kört att man kan ha rankad server UTAN pb? Sjukt dåligt.
Annars är verkar det bli en fin patch. Hoppas server browsern blir jävligt mycket bättre först å främst
Om du inte har hängt med så gjorde Dice så för att många inte kunde spela på servrar med punkbuster.
Vapen tweaks behövs ABSOLUT! Det och förbättrad server browser är mina favoriter!
Vissa vapen använder man inte för andra vapen är helt enkelt bättre. Fler kategorier till vapnen tack också!
Damage
Rounds per Minute
Magazine Capacity
Bullet drop/Range
Bullet penetration
Reload time
Där har vi en mycket bra lista. Ta den från mig Dice, den bjuder jag på!
Alla vapen ska ha en för och en nackdel!
+1
"Added support for colour blind players." Vad kan de ha gjort då? Rödgrön färgblindhet ska jag ha på pappret, men vet även att jag har problem med blått och lila och lite annat.. Intressant =). Har inte känt av att jag haft något handikapp eller att kompisar har påpekat något jag har missat ingame.
Några grejer jag vill att dom ska fixa är:
1. När man blir ressad ska det räknas som att man inte har dött
2. Man ska inte va odödlig en kort stund efter ress
3. Man ska kunna se chatten när man är död. Och kunna chatta med övriga döda. (Inte levande, men ändå kunna se vad dom skriver)
Det va de jag kom på just nu.
Hardcore i serverfiltret skulle sitta fint!
Amen
Och varför på Stationary mashineguns ser man inte ett 'Iron Sight" när man trycker "aim down the sight "
utan en konstig inzoomning från sidan så i hardcore utan ett kors måste man peppra som faen för o se vart kulorna är
Ändra Aim down the sight så det inte MÅSTE vara toggle ... hatar det mycket bättre o bara hålla mus 2 intryckt för o kunna släppa snabbt
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Mycket bra fixar men saknar hardcore i serverbrowsern även om man kan skriva "Hardcore" och hitta många servrar så vore det skönare med en box man bocka i. Sen håller jag med om att man inte borde få en death om man blir ressad. Utöver det borde de nerfa M60 som fan!
Och att kunna tabba ur fler än 5-6 gånger för att komma åt Skype vore också trevligt
What are you waitin' for... Christmas?
Några grejer jag vill att dom ska fixa är:
1. När man blir ressad ska det räknas som att man inte har dött
2. Man ska inte va odödlig en kort stund efter ress
3. Man ska kunna se chatten när man är död. Och kunna chatta med övriga döda. (Inte levande, men ändå kunna se vad dom skriver)
Det va de jag kom på just nu.
#3 ska komma i senare patchar och #2 tittar Dice på att ändra, iaf på PC.
Synd att dom släppte det här spelet långt innan det var färdigt. Blir nog ett antal patchar innan även de mest uppenbara buggarna/felen är rättade.
M60 inte att förglömma. Det är nog det vapen jag dött mest av. Varenda tyskjävel och norrbagge ränner runt och snipar med det.
Sedan borde de ändra så att ljudet inte lurar en att tro att man lyckats få in ett knivhugg ibland. Om man nu missar så ska det inte låta som om man våldtar en skinkstek.