Min Parkour/Free running film

Medlem
Min Parkour/Free running film

Hej!

Som gammal vana från när jag började göra dataspels film i BF2 och BF1942 när jag jobbade på ett filmbolag och hade klanen Zerohawks, så brukade jag posta mina machinima videos här först.

Nu har jag spelat in en ny film, gjort vfx osv, åt vår skola med gänget som heter Air Wipp (har hunnit detta mellan lektionerna) och undrar vad ni tycker?

http://www.youtube.com/watch?v=qFdpV1lT4cE

/Anders "acid999" Printz http://prinsen.wordpress.com

Inaktiv

Erkänn först hoppet för fejk.

signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Första hobbet var faktiskt ganska fult gjord, men allt annat var faktiskt ruskigt bra gjort!

Enda klagan jag ha rent allmänt är väl all slow motion som du använt, det behövs faktiskt inte användas i varje scen

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Riktigt läcker!

Medlem

Sett bättre men det var inte dåligt.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktigt ballt!

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

theHarmlessWarrior & Greger : Ja första hoppet var feeejk, det var svårt då jag bara hade tid att spela in med dom i 3h totalt, så jag fick inte så naturliga bilder på dom som kunde användas.

Greger :
Slowmotion kan man aldrig få för mycket av.
Ser alltid på tv programmet "Time Warp" på Discovery och tycker att det behövs fler Slowmotion TV program i världen.

nyhlin & Neatherblade & WaltX:
Tack! *värme*

Medlem

Jag skulle nog bryta vartenda ben i kroppen om jag försökte med nåt sånt där.

Medlem

Ser bra ut, hur länge har ni hållit på med parkour?

Inaktiv

Var killen som stod vid p-automaten med på det eller blev han förvånad på riktigt? haha

Edit: rankade 5 stjärnor också:up:

Medlem

Tyckte videon var grym förutom det första hoppet hehe.
Riktigt snyggt när den första snubben hoppar över (pingisbordet?)!

Ratade 5!

Riktigt bra gjort

signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Blev riktigt impad!! Mer sånt här

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Erkänn först hoppet för fejk.

Måste du alltid se det negativa i saker!?!? (den universiella skämtsmileyn)

Filmen var riktigt grym, det snyggaste hoppet var över pingisbordet.

signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

Var killen som stod vid p-automaten med på det eller blev han förvånad på riktigt? haha

såklart han var med på det, han såg för förvånad ut.. plus så hade han en t-tröja med loggan för air wipp

edit: doh, lite tydligare text.

signatur

thank you, come again

Medlem

Jag har länge varit lockad av att göra volter och sånt som ni gjorde på video, men jag är inte i tillräckligt fysiskt bra skick för det.

Ganska besviken över att filmen var så kort då jag älskar att kolla Free-running videos.

signatur

Rawr

Medlem

Första gubben över pingisbordet imponerade stort på mig. Riktigt snyggt hopp. Bra koncept också, humor och en tanke bakom. Snyggt filmat också.

Bra jobbat helt enkelt!

signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av jeppe95:

såklart han var med på det, han såg för förvånad ut.. plus så hade han en t-tröja med loggan för air wipp

Och vem fasen har frivilligt mjukisbyxor på sig utomhus?

Medlem
Skrivet av psykotisk:

fjortisar

signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Inaktiv
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av huxflux:
Skrivet av jeppe95:

:$Jag:$ Fast jag är inte fjortis. bara en vanlig kille som vill sitta lite skönare när man ska spela:P

Medlem

Skulle också vilja börja med free running, verkar skit kul men tyvär känner jag inga som utövar det i mitt område

signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av acid999:

Schwip, schwipped cream anyone?

Jag tycker det är en hel del fräcka moves och jag tycker musiken är passande. Du får fixa en bloopers sen, för det är ungefär lika skoj att se människor ramla som lyckas - det är mellanting som är tråkigt

signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Riktigt häftigt:up:

Har en polare som älskar det här detta måste han se.

signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Riktigt trevlig video.

signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Ser bra ut, tummen upp..

Medlem

hey, det där är Malmö! Paulikyrkan och Värnhemstorget, nice :D.

Bra litet klipp, även om jag ogillar academedia för hur dem utnyttjar ungdomar genom falsk marknadsföring för deras gymnasium.

Medlem
Skrivet av Famest:

Bra litet klipp, även om jag ogillar academedia för hur dem utnyttjar ungdomar genom falsk marknadsföring för deras gymnasium.

Förlåt att jag bumpar denna tråden. :: Famest , vi är inte ett gymnasium, vi är YrkesHögskolan (Högskola) och på vilket sätt är den falsk? över 90% får faktiskt jobb efter utbildningen. Ungdomarna i Air Wipp ville själva göra detta och våra studenter gör mer reklam för oss än vad vi själva gör.

Roligt är att filmen också kommer att gå på Malmö Festivalen. Helt utan Academedia logotyper överallt... denna versionen blir det då Directors Cut : http://www.youtube.com/watch?v=gWKqYdhW7P4

Medlem

ojoj Värnhem i malmö va där innan idag^^

signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Filmen när den körs på Malmöfestivalen (Stora Scenen) :
http://www.youtube.com/watch?v=FtcgR-uTlco

Förlåt om jag överbumpar denna tråden... Men nu gick filmen på Malmöfestivalen och jag filmade det också. ... Next up : Inspelningen av filmen, har en del sköna klipp som inte kom med i filmerna som ligger online.

Youtube-proffs

Står alltid bakom dina filmer Acid999, såg denna för ett tag sedan, love it.

signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar