Spelhuset på Gröna Lund

Inaktiv
Spelhuset på Gröna Lund

Jag jobbar på Gröna Lund och dom har rätt nyligen öppnat ett spelhus där dom bland annat har Gran Turismo på PS3 med en stor projektor samt en ratt med tillhörande gaspedal. Dom har även byggt en fet scen till Guitarr Hero World tour(man kan byta till Metallica) samt Fifa,Singstar,NHL. Så tänkte att vi skriver hur upplevelsen var där. Har du vart där? Vad tyckte du,osv... Själv älskar jag att stå där och peppa igång folk som annars aldrig skulle gå upp på scen och sjunga Search & Destroy för 30-40 pers.

/Gurka

Medlem

Det enda jag gör på ställen som Liseberg och Gröna Lund är att spela så det är alltid positivt med mer spel att leka med (kan inte åka saker, mår sjukt dåligt av det)

signatur

Rawr

Skrivet av Crawller:

Det enda jag gör på ställen som Liseberg och Gröna Lund är att spela så det är alltid positivt med mer spel att leka med (kan inte åka saker, mår sjukt dåligt av det)

Håller med Crawller här, fast jag får INTE åka vissa saker för att jag är för lång. -.-

signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Va finns det?? Ooooooo måste dit o lira GH metallica 8)

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Crawller:

Håller med Crawller här, fast jag får INTE åka vissa saker för att jag är för lång. -.-

Hur långt är för långt?

Skrivet av asdfg:
Skrivet av Crawller:

Hur långt är för långt?

Dom hade 195cm på en, kommer inte ihåg namnet. Detta var på Liseberg.

signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Crawller:

Hur långt är för långt?

Dom hade 195cm på en, kommer inte ihåg namnet. Detta var på Liseberg.

De var inte långt, jag känner en hel del som är längre än så:\

Jag inte kan gå in några spelhallar för jag vet själv att jag inte kommer åka något mer den dagen om jag gör de:P

signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

undrar om man blir utslängd därifrån om man sitter där hela dagen :beatup:

1
Skriv svar