Särbehandlad och avstängd pga utstickande åsikt! FZ godkänner

Inaktiv
Särbehandlad och avstängd pga utstickande åsikt! FZ godkänner

Då jag på mitt andra konto blev avstängd helt plötsligt när jag skulle posta ett inlägg så följer här inlägget jag skulle posta. Nu jublar säkert några dårar på detta forum. Dock kommer de garanterat inte jubla när de själva blir avstängda eller drabbas pga deras åsikt.

Precis som topicen lyder så har FZ's forum-administration nu erkänt att de säbehandlar medlemmerna och anpassar regler vartefter som passar dem. Detta fick jag svart på vitt när jag frågade varför mitt inlägg vart borttaget.

Här följer hela min konversation med dem.

Citat:

."

Här erkänner alltså FZ att det är helt fel att skriva att vita människor ska vila i frid medans att det är okej å skriva att svarta människor ska vila i frid.

Det är okej att särbehandla människor sålänge de sticker ut och inte följer den allmänna åsikter.

Visar ju ganska tydligt med deras luddiga varning att de vill bara att jag ska hålla käften. Jag får absolut inte yttra mig politiskt alls, om ens överhuvudtaget. Jag har väldigt svårt att tro att bjosarn skulle ha fått samma varning då hans åsikter helt klart är accepterad.

Medlem

Det är inte din åsikt som fått dig bannad, det är att du ständigt gått över gränserna vad som vi anser vara lämpligt.

Tråd låst.

1
Skriv svar