Medlem
R.I.P ...

Ja eftersom det är ständigt ett jävla gnäll om att "ja men tänk på alla barnen i afrika som dör" eller "ja men tänk på barnen i darfur som dör" eller valfritt offer som dör, så är detta en tråd för alla sorts R.I.P.

Så skriv nu era R.I.P till barnen i afrika som dör nu, och gnäll inte på andra för att dom vill hedra någon annan människa än dom döda barnen i afrika.

R.I.P alla som dör av meteoriter i världen o7

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

R.i.P till alla som dör i filmer.

Medlem

R.I.P alla som dör för att rädda vår värld.

signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv

RIP alla fåglar som dog 2005

Får man hedra fåglar, man borde ju, all ska med!!

---- ---- :baby:

Medlem

rip till den här tråden

Medlem

RIP Kurt Cobain,
Även om jag var en liten snorunge när du dog har du alltid varit en stor inspiration!

RIP Dimebag Darrel
Lyssnade inte på Pantera då du dog, men även du har varit en stor inspiration med dina helt insane guitar solos.

RIP Cliff Burton
Den störste Thrash Metal ikonen för mig. Du gjorde Metallica bra!

RIP Metallica
Era sellouts, ni suger.

RIP Mig
Nån kommer få damp för att jag kallade Metallica för sellouts

Medlem

RIP: "I'm sorry Ms. Jackson ooooh I am for real I didn't know Michael would die but he made that little boy cry."

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

RIP till alla idiot trådar på FZ, religion å skit, FZ är väl i första hand en spelsajt ? Men det är ju mest en massa jesus hit å dit.
Finns det inte forum som är inriktade på torrisar som älskar att dskutera gud i all oändlighet ?

Vila i frid alla som dör utav cancer.

signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Hizzi:

RIP till alla idiot trådar på FZ, religion å skit, FZ är väl i första hand en spelsajt ? Men det är ju mest en massa jesus hit å dit.
Finns det inte forum som är inriktade på torrisar som älskar att dskutera gud i all oändlighet ?

Men istället för att gnälla kan du ju göra något produktivt med din tid här istället, som att starta en tråd om något du vill diskutera istället för att skriva "men åh den här tråden är sämst varför diskuterar ni detta jag vill diskutera något annat".

Om du inte vill diskutera religion, gå inte in i trådarna då och skapa din alldeles egna tråd, det är faktiskt ganska enkelt och gör att du slipper slösa tid på att gnälla

signatur

Medlem

helt rätt tråd!

R.I.P till dom riktiga offren här på jorden.

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

Hizzi du får lägga ner. Jag gillar dig och håller med dig men det skrivs om gud på det almänna forumet, där det får skrivas. Så börja inte tjata om detta nu i denna tråden.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Hizzi:

Men istället för att gnälla kan du ju göra något produktivt med din tid här istället, som att starta en tråd om något du vill diskutera istället för att skriva "men åh den här tråden är sämst varför diskuterar ni detta jag vill diskutera något annat".

Om du inte vill diskutera religion, gå inte in i trådarna då och skapa din alldeles egna tråd, det är faktiskt ganska enkelt och gör att du slipper slösa tid på att gnälla

Jo det är sant, men man önskar att det fanns en funktion som gjorde att man kunde ignorera vissa trådar,
vill man inte se en jesustråd fylla upp en hel sida så slipper man det, men man kan fortfarande se övrigt som skrivs i allmänt.
Förlåt Greger att jag skällde på dig,

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Men om nu folk gillar så mycket att tjata om gud, varför göra det på en spelsajt, finns det ingen halleluja sida där sånt diskuteras around the clock ? Folk som råkar slionta in på era trådar som har mindre koll blir ju oftast hånade, så då är det väl bättre att sånt diskuteras på sidor för dom gudälskande med koll ?

Ja jag vet inte, kan det bero på att... jag vet inte, dessa individer även gillar att spela?
Hånad blir man bara om man inte ens orkar läsa igenom första posten eller bara bestämmer sig för att dra något om att t.ex tråden suger och att det är för mycket religiondiskussioner, det här är allmänt prat och där pratar man om allmäna saker, religion är en ganska stor del av världen så... ja.
Det finns speltrådar i underforumen för dom spelgenrer du gillar.

Skrivet av Hizzi:

För så jäkla kul är det inte att se jesus är så bra ta upp hela sidor uppifrån och ned.

Ja men skapa en tråd om det du vill diskutera då?
Eller kolla upp andra delar av forumet som handlar om spel, det är fortfarande allmänt prat, inte övriga spelgenrer.

Skrivet av Hizzi:

Flera av gudtjötarna vet väl knappt vad ett spel är och passar förmodligen in mer på specialanpassade sidor för seriösa guddiskussioner.

Eftersom dom hänger på en _spelsida_ så LÄR dom vara gedigna gamers eller har varit, om du vill ha gudtjötare som inte vet vad ett spel är så kan du ju gå in på http://www.aftonskitbladet.se

Skrivet av Hizzi:

Att du är gudskadad ser man ju på ditt bibelcitat på din info.

...Och om du hade faktiskt läst det som står så är det en bibelversion av Rick Astleys gamla sång "Never Gonna Give You Up"

signatur

Medlem

aha.. du hann citera mig innan jag raderade mitt arga inlägg.. lol.
Ber om ursäkt för min agrresion Greger...

Medlem

Börjar bli trött på alla dessa löjliga trådar nu.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av WaltX:

Börjar bli trött på alla dessa löjliga trådar nu.

signatur

Grinder and paint

Medlem

R.I.P Cliff Burton

signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Vila I Frid, gamla processor...

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

R.I.P Westwood Studios, 1985 - 2003

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

R.I.P Farfar!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

R.I.P Westwood Studios, 1985 - 2003

daemn R.I.P Westwood studios, jag minns tiden då ni levde och var Kungar av RTS spel

I shall pour out some liquor on thou gravestone

Medlem
Skrivet av Hix0r:

RIP Kurt Cobain,
Även om jag var en liten snorunge när du dog har du alltid varit en stor inspiration!

RIP Dimebag Darrel
Lyssnade inte på Pantera då du dog, men även du har varit en stor inspiration med dina helt insane guitar solos.

RIP Cliff Burton
Den störste Thrash Metal ikonen för mig. Du gjorde Metallica bra!

RIP Metallica
Era sellouts, ni suger.

RIP Mig
Nån kommer få damp för att jag kallade Metallica för sellouts

Jag gillar inte dig just nu :evil:

Medlem

Rip Taylor

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

R.I.P. "Marty" Feldman

signatur

Grinder and paint

Medlem

RIP-ped Jeans

(eftersom ingen fattade den första)

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

R.I.P Bug på Turbines Whiteboard-tavla som nu skall suddas ut.

EDIT: ...och förstås: Vila i frid alla ni svarta barn som gått bort i afrika!

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

R.I.P. Till alla Stormtroopers som dog i Star Wars filmerna :/

signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av Kamp:

Vila i frid alla vita människor som dött världen över!

mhm..

Vila i frid alla lila, orange och gröna människor som dött världen över...

signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

12
Skriv svar