Ps3 för 2990 kr på Elgiganten Megastore idag! (jkpg)

Medlem
Ps3 för 2990 kr på Elgiganten Megastore idag! (jkpg)

Ville bara uppmärksamma er som tänkt att köpa Ps3 att den finns till det otrioliga priset 2990 kr på Elgiganten Megastore idag. (Jönköping)

signatur

Rawr

Medlem

Media Markt som ligger en bit ifrån har kört 20% rabatt på allting nu, de ville väll att folk ska ha spenderat sina pengar innan Elgiganten drog igång med sin Megastore.

Nåja, Falkenberg och Miami i år som gäller. Inga pengar till leksaker för mig.

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Sweet... surt att PS3 suger

signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Whoa. Du kommer starta ett ostoppbart krig...
(Nej konsolen suger inte, troligare att spelutbudet gör det i vissas ögon)

signatur

Rawr

Medlem

I don't think you got the AWESOME joke...

Sweet... och surt

signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Media Markt som ligger en bit ifrån har kört 20% rabatt på allting nu, de ville väll att folk ska ha spenderat sina pengar innan Elgiganten drog igång med sin Megastore.

Nåja, Falkenberg och Miami i år som gäller. Inga pengar till leksaker för mig.

Jag handlade på mediahoran som vi kallar det här för typ 10 lakan igår... jag har redans ps3 dock. Och en 360 och ps3:an ÄTER 360 på alla plan exeron.

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har haft 360 i 3 år och ps3 i 2 år, men nu när man valde att bara ha en konsoll då var valet lätt, ps3.
En sån sak som att slippa starta datorn bara för att man vill titta in på FZ några gånger per kväll är hur bra som helst, ps3 webläsarn är verkligen bra.

Medlem

Gillar inte PS3 kontrollen, den är för liten för mina händer, 360ns är perfekt och wii'ns är fucked up.

Lirade Killzone 2 hos en polare så jag funderar på att försöka över komma kontroll känslan för spelets skull.

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

Gillar inte PS3 kontrollen, den är för liten för mina händer, 360ns är perfekt och wii'ns är fucked up.

Lirade Killzone 2 hos en polare så jag funderar på att försöka över komma kontroll känslan för spelets skull.

Det går fortare än man tror, när man skaffade ps3 att ha bredvid 360n då lirade man enbart ps3 ett par veckor, blev van vid kontrollen fort, och tyckte sen att 360n´s kontroll var för stor och klumpig.
Nu gillar man ps3an´s kontroll mest, och ändå har man stora hantverkarhänder.

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Blackbeard:

Det går fortare än man tror, när man skaffade ps3 att ha bredvid 360n då lirade man enbart ps3 ett par veckor, blev van vid kontrollen fort, och tyckte sen att 360n´s kontroll var för stor och klumpig.
Nu gillar man ps3an´s kontroll mest, och ändå har man stora hantverkarhänder.

Jag tycker tvärt om, jag tycker att Ps3 kontrollen är lite för liten, men det största felet är att den är viktlös och inte glider in i handen på samma sätt.
Dualshock 3 modellen är godkänd, men jag får ändå irriterade muskler på insidan av handen efter ett några timmars spelande. Jag har små händer.

Jag har båda Xbox 360 och PS3, det som får mig att välja 360-spel är att mina vänner kör Xbox samt spelens achievements. Sen tycker jag om friendslist, voice over, party m.m.

Xbox främsta nackdel är att den låter mycket, så jag använder PS3:an till att se på film med.

PS3 främsta nackdel är att har det xbox 360 det trefaldiga utbudet av exklusiva spelet. Ps3 har inte ens Final Fantasy, Metal Gear eller Tekken exklusivt längre!

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar