Medlem
Medlem

M'kay, vem är denna Therese och hur dog hon?

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Uh, R.I.P antar jag, men... du känner inte henne, men gör fortfarande en video i hennes ära, med massa bilder som jag förmodar att du har tagit ifrån internet?

Tycker det är ganska creepy tbh :/

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Uh, R.I.P antar jag, men... du känner inte henne, men gör fortfarande en video i hennes ära, med massa bilder som jag förmodar att du har tagit ifrån internet?

Tycker det är ganska creepy tbh :/

Vem har sagt att jag har gjort videon? Jag tycker bara det är förjävligt att en 16 åring går och misshandlar en 15 åring till döds.

Medlem
Citat:

Känner heller inte henne men gjorde den här videon för att hedra hennes minne.

Och eftersom du heter Skater15, och användaren ifråga är Skaterrob15 så utgår jag därmed från att ni är samma person.

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Greger dumt att lägga ner. Spelar absolut ingen roll om han gjort videon eller ej.

Vila i Frid Therese

Inaktiv

Vad står R.I.P för? Kalla mig dum om ni vill.

Medlem

Tråkigt när nån dör överhuvudtaget

Skrivet av jeppe95:

Vad står R.I.P för? Kalla mig dum om ni vill.

Edit: Dummer? Haha skoja. Men det står för Rest in Peace = Vila i frid

Medlem
Skrivet av Kamp:

Greger dumt att lägga ner. Spelar absolut ingen roll om han gjort videon eller ej.

Vila i Frid Therese

Tack så mycket, kände bara att det var väldigt sorgligt att nåt sånt här kan hända.

Medlem

Fattar inget varför ens det hände?
Småglin + alkohol eller? Syftar då inte på henne utan förövarna.
Har inte hängt med så mycket på det här :/

Medlem

Vad har hänt? Videon är borttagen

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Hix0r:

Fattar inget varför ens det hände?
Småglin + alkohol eller? Syftar då inte på henne utan förövarna.
Har inte hängt med så mycket på det här :/

Det ryktas att det handlade om ett svartsjuke drama. Och att förövarna hade skickat sms till varandra och planerat allt ihop.

Medlem
Skrivet av Jericho:

Vad har hänt? Videon är borttagen

Jag tog bort den för det var vissa som tyckte att jag gjorde fel genom att posta den. Rekommenderar den här istället.

http://www.youtube.com/watch?v=1h3r6iYws2E

Medlem

videoklippet är borta, jag hann aldrig se den men det kanske är för det bästa, ibland kan sånt här få en motsats effekt på internet
specielt när folk börjar diskutera hej och vilt

I alla fall Vila i Frid Therese

/edit eeh inlägget blev lite försenad

Medlem
Skrivet av ghoül:

videoklippet är borta, jag hann aldrig se den men det kanske är för det bästa, ibland kan sånt här få en motsats effekt på internet
specielt när folk börjar diskutera hej och vilt

I alla fall Vila i Frid Therese

/edit eeh inlägget blev lite försenad

Jag märkte det:P men har bytt ut länken till en annan nu som jag inte gjort.

Medlem

R.I.P för alla tusentals barn som dör i asien och afrika varje dag? R.I.P för alla barn som överallt i europa bor i kloaker, sniffar lim och dör en efter en av AIDS som dom fått när dom sålt sig sjävla för att ha råd med lim/droger?

Personen ifråga var offret i det svartsjukedrama som det stått om i tidningarna de senaste veckorna.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

R.I.P för alla tusentals barn som dör i asien och afrika varje dag? R.I.P för alla barn som överallt i europa bor i kloaker, sniffar lim och dör en efter en av AIDS som dom fått när dom sålt sig sjävla för att ha råd med lim/droger?

This, men byt ut "?" till "!".

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Lunarstorm bär skulden.

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Läser nog inte om nyheter så ofta för det här har jag aldrig hört talas om förut.

jävla idioter som plockar varann på grund av svartsjuka.

Medlem

Så går det när fjortisar får tag i alkoläsk.

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Det låter ju inte direkt så empatisk.
hur gammal är du? när började du dricka om du ens dricker alkohol

är alla som dricker under 18 fjortisar nuförtiden?

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Shrudder:

Det låter ju inte direkt så empatisk.
hur gammal är du? när började du dricka om du ens dricker alkohol

For the record: Jag tycker alla under 30 är fjårtisar.

signatur

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Word...

signatur
Medlem
Skrivet av CastorFiber:

det lär väl jag också göra när jag är 50 som dig castor

respekt the elders ffs

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Shrudder:

Svar till citat:
Vad ska jag kalla dem då? Överdrivande svartsjuka ungdomar med alkoläsk i muggen?

Ej svar:
Ska vi börja sörja varenda person vi inte ens visste fanns förrens det hamnar i tidningen eller vi råkar se kalla fakta/efterlyst?

Varför måste man uttrycka att man sörjer någon som man inte ens kände, träffat, sett, talat med, hört talas om på internet?

Tragiskt det som hänt, ja. Men skapa en tråd där alla skriver RIP har absolut NOLL diskussionsvärde.

Hellre ser jag att man skapar en tråd liknande denna på flashback.

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Tragiskt det som hänt, ja. Men skapa en tråd där alla skriver RIP har absolut NOLL diskussionsvärde.

Jo, så är det nog.

signatur

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av CastorFiber:

det lär väl jag också göra när jag är 50 som dig castor

respekt the elders ffs

Jag skall köra på dig med rullatorn!

signatur

Medlem
Skrivet av Shrudder:

lika med NOLL diskussionsvärde med att skriva så går det när fjortisar får tag på alkoläsk i en tråd där trådskaparen försöker hedra personen som dött eller?

Skrivet av Shrudder:

Ska vi börja sörja varenda person vi inte ens visste fanns förrens det hamnar i tidningen eller vi råkar se kalla fakta/efterlyst?

Varför måste man uttrycka att man sörjer någon som man inte ens kände, träffat, sett, talat med, hört talas om på internet?

Ingen här har väl sagt att du måste sörja denna person? eller utrycka dig om händelsen, det var ditt eget val att ens skriva något i tråden. så jag vet inte varför du tar upp det jag har citerat

--
och nej snälla länka inte Flashback forumet här, usch det räcker väl med att det finns ett flertal som försöker omvandla hela FZ till något Flashback aktigt

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Shrudder:

lika med NOLL diskussionsvärde med att skriva så går det när fjortisar får tag på alkoläsk i en tråd där trådskaparen försöker hedra personen som dött eller?

Skrivet av Shrudder:

Ingen här har väl sagt att du måste sörja denna person? eller utrycka dig om händelsen, det var ditt eget val att ens skriva något i tråden. så jag vet inte varför du tar upp det jag har citerat

--
och nej snälla länka inte Flashback forumet här, usch det räcker väl med att det finns ett flertal som försöker omvandla hela FZ till något Flashback aktigt

Det har väl mer eller mindre redan hänt ?
Det snackas mycke mer om religion och sånt än spel numera i FZ trådarna,
allmän har ju helt tagit över.

Det verkar iaf vara mycke mindre antal spelintresserade tjötnissar på FZ numera.

123
Skriv svar