ATI snabbar upp Bad Company 2-laddning
Jag kör med Nvidia och det funkar strålande, trodde senaste Catalyst hade fixat detta problem dock...
Ah, då kanske jag kommer kunna starta spelet då.. >_<
Just nu flippar spelet precis efter introt, fett irreterande.
Härliiiigt... fast jag väntar nog ändå tills officiellt släpp, har fortfarande garanti på möget jö.
Jag fick tips i forumet att man kan sänka öladdningstiderna genom att i settings.ini-filen (nåt sånt) i "mina dokument" sätta directX=auto till directX=9 istället.
Dock kan man bara köra grafikinställningar till 1x Antialiasing, vilket är fulare än 4x helt klart men wtf, man sänker laddtid rejält.
Mycket trevlig fix dock väldigt sen med tanke på hur länge spelet varit ute.
Haldur, garantin ryker inte för att du kör preview drivrutinerna så det är bara att ladda ner och installera. (Ifall jag nu skulle ha fel så kan de inte se vilka drivrutiner du har kört och i värsta fall får du en blåskärm så det är chill med preview / beta drivrutiner)
Nu har jag ingen superdator (E6420 @ 2,6 GHz + 4 GIG ram och en raptor 80GB) men jag har hela tiden tyckte att det är konstigt att jag varit bland de sista in på servern, hade inte en tanke på att mitt ATI 4770 kunde ha något med saken att göra så detta var ju goda nyheter.
I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder
Jag är alltid först in ^^ och ändå har jag bara ett 9800GTX+ (överklockat)
Och?
Det är ATI som har problem med sina drivrutiner, inte Nvidia.
Så att du sitter med ett sunk 9800gtx och "alltid" kommer in först berör inte nyheten minsta lilla.
Förstör inte för lille filur född 1993 (?) som är jättestolt över sitt grafikkort nu.
Jag är alltid först in ^^ och ändå har jag bara ett 9800GTX+ (överklockat)
Och?
Det är ATI som har problem med sina drivrutiner, inte Nvidia.
Så att du sitter med ett sunk 9800gtx och "alltid" kommer in först berör inte nyheten minsta lilla.
Förstör inte för lille filur född 1993 (?) som är jättestolt över sitt grafikkort nu.
haha
öhhhh vad snackar ni om minuter? tar typ 20 sek max för mig.......iofsj är jag alltid nästan först in,,,,har en intel i5, gtx 275 och 6GB minne
Ja ett Nvidia GTX 275, Här snackar vi om ATI serierna och för oss me ATI ( iaf dem flesta ) så måste man ladda ett bra tag för att komma in, vilket är relativt lamt
Rwa?