Demon's Souls på väg till EU
Vad vinner vi egentligen på detta? Spelet går ju som redan nämnts att köpa även i Svenska butiker och det i flera månader. Spelet är förvisso importerat men det förhindrar ju inte spelbarheten vad jag förstått. Priset lär ju knappast sjunka heller för den delen.
Det skulle iallafall vara trevligt med ett demo till detta spel, av vad jag läst så är jag rätt säker på att jag inte skulle uppskatta spelets svårighetsnivå, men vore trevligt att se hur spelet är och om det kan vara värt att lägga tid och pengar på detta.
PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP
Det var ju konstigt, för jag har redan beställt mitt Demon's Souls från Europa, här i Sverige för att vara precis.
Haft det ett par månader nu.
Ditt spel är importerat. Det är fan på tiden att de släpps här i Europa, förstår inte varför dom inte släpper de här, de är ju inte direkt första gången vi blir utan ett spel.
Nice! Bästa rollspelet till PS3 och bästa samt mest innovativa rollspelet på länge i alla kategorier (hardcore och stämningsfullt). Koreanska verren flöt på fint så EU lär ju äga.
Vad vinner vi egentligen på detta? Spelet går ju som redan nämnts att köpa även i Svenska butiker och det i flera månader. Spelet är förvisso importerat men det förhindrar ju inte spelbarheten vad jag förstått. Priset lär ju knappast sjunka heller för den delen.
Det skulle iallafall vara trevligt med ett demo till detta spel, av vad jag läst så är jag rätt säker på att jag inte skulle uppskatta spelets svårighetsnivå, men vore trevligt att se hur spelet är och om det kan vara värt att lägga tid och pengar på detta.
Du och jag vinner förmodligen inget på det, då vi som sagt kunnat importera det samt att vi i Sverige läser engelska i skolan. Tyskarna, Fransmännen och Spanjorerna är ju dock inte lika grymma på att läsa och förstå engelska.
Kanske en dum fråga, men ska inte NPC:erna göra någonting?
ja, det kommer till europa, namco bandai ska ge ut, den nyheten kom ju tidigare i veckan, om det kommer DLC's till detta spel så säljer jag kopian jag har nu och köper EU versionen istället dock kommer jag att tappa mina karaktärer om jag gör så
ID software, FPS gudarna!
Du och jag vinner förmodligen inget på det, då vi som sagt kunnat importera det samt att vi i Sverige läser engelska i skolan. Tyskarna, Fransmännen och Spanjorerna är ju dock inte lika grymma på att läsa och förstå engelska.
De borde dock vara det. Just sayin'.
In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth
När man har kommit över tröskeln att man tycker det är för svårt, så är det inte så svårt längre. Efter en tids nötande börjar man få lite struktur på karaktärerna och deras spelsätt. Jag var jätteorolig att jag skulle sluta spela efter ett tag, men istället blev jag frestad att fortsätta. Det slutade med:
Soldier LVL 65
Knight LVL 71 [Lavabow]
Thief LVL 67 [BBS]
Ett tips är att när man dödat Phalanx, dra direkt till 4-1 och dra igenom den banan, mycket XP och bra loot (Regenerators ring/Adjudicatos sköld) är grymma. Sen drar man och klarar 2.1 och 2.2 för att låsa upp smeden så han kan ta Souls och smida grymma vapen.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5