Vilket hemland är det bästa?
Rätta mig om jag har fel men är det inte så att man bara kan ha ett hemland? Isåfall blir din fråga likvärdig med "vilken av din mamma är din favorit" eller "vilken av din näsa är bäst".
Mjooo, men han kanske ville att folk skulle argumentera för sitt hemland. Att om folk berättade om sitt så skulle andra kanske säga att "oj, det där lät underbart eller kanske katastrof. Ja ditt hemland verkar bättre än mitt även om jag gillar mitt också....o.s.v."
Rätta mig om jag har fel men är det inte så att man bara kan ha ett hemland? Isåfall blir din fråga likvärdig med "vilken av din mamma är din favorit" eller "vilken av din näsa är bäst".
Den fetstilade frågan är faktiskt en fråga man kan ställa till Michael Jackson utan att se ut som en idiot...
Den fetstilade frågan är faktiskt en fråga man kan ställa till Michael Jackson utan att se ut som en idiot...
haha!:D
"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root
Gregers svar är top notch!
+1
Jag har anmält dig för Spam då du har postat flera gånger i flera trådar "+1" och jag tycker inte att du tillför något.
Det tillför väll lika mycket som att flera personer svarar Sverige i rad?
THE US.
ursäkta dubbel post men jag skriver från telefon. Iaf vad tror du blir bättre i usa?
Sverige e väldigt gött men spanien eller Italien ligger väldigt nära till med pastan o så
Spanien kan jag förstå att du gillar, men Italien?
Deras regim är ju förskräcklig och facistisk, bara det faktum att Berlusconi äger tre stora TV-stationer i landet borde väl göra att några varningsklockor ringer.
Sverige e väldigt gött men spanien eller Italien ligger väldigt nära till med pastan o så
Spanien kan jag förstå att du gillar, men Italien?
Deras regim är ju förskräcklig och facistisk, bara det faktum att Berlusconi äger tre stora TV-stationer i landet borde väl göra att några varningsklockor ringer.
ETT FOTBOLLSLAG OCKSÅ! ALERTA ALERTA ANTIFACISTA!
Bäst att skicka in bjornsan och hans röda gardister!
....
Nej men han är ju lite av en virrpanna, även fast han är ganska charmig.
Förstår inte varför du tycker att Berlusconis italien är så förskräckligt och facistiskt?