Pokémon Black & White bekräftat
Undra om det kommer heta Pokémon Black version och White version när det översätts. Tycker det låter lite konstigt att gå tillbaks till basic färger som man började med.
Pokémon Dark och Pokémon Light är ju annars ett alternativ.
Eller inte?
Hur orkar ni hålla på och rapportera om nya pokemon spel fortfarande..?
Visst, för 10 år sedan gick det kanske någorlunda bra, då var det kanske lite kul att läsa om, men nu är det 2010 och det har fortfarande inte tagit slut.......
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Visst, för 10 år sedan gick det kanske någorlunda bra, då var det kanske lite kul att läsa om, men nu är det 2010 och det har fortfarande inte tagit slut.......
Ingen tvingar dig att läsa om det.
Ingen tvingar dig att läsa om det.
....nej, där har du helt rätt.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag slutade med Pokemon-spel för över 6 år sen, men jag gnäller inte här över att det släpps nya Pokemon-spel fortfarande.
Det är ju lika meningslöst som att jag skulle gå in på nån metal-sida och posta om hur mycket jag hatar metal. Dumt och onödigt.
Alla har inte samma smak. Det vet du väl?
PC gamer 'til I die.
Härligt, jag är nyfiken på hur deras planer på att ändra "varje aspekt" är! Eftersom man är en sucker för Pokemon så blir det förmodligen köp i vilket fall
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Ge mig M rated pokémon already!
Vad snackar du om? Hela nätet är översållat med M-ratat Pokemans... ... aha, du menar så.
Mjo, det har varit ganska svårt att missa det faktumet. Men ett hack'n slash pokémon eller liknande, det vore grejer det.
Fan vad glad jag skulle bli om jag skulle få sprätta upp den där satans jävla gula rått fan som med sina pytte små fötter som konstant sparkar mig ur arenan i smash bros.
Släng in lite FPS, zombies och steampunk tema vet jag så vore det fan guld!
Många som spelar pokemon som hänger på denna sida LOOOOOOOOOOOOOOL?
Jag älskar Pokémonspelen, trots att jag är 19