Nintendos release-planer för Q2
Förr året så kändes det meningslöst att äga ett Wii, men i år så ser det ut att bli ett så där bra år som 2007 var
Galaxy 2, Metroid: other M och ett nytt Zelda!
Glöm inte Monster Hunter Tri, The Last Story och om jag inte minns helt fel så skulle The Conduit 2 komma i år också (eller har jag fått det helt om bakfoten?) Ska bli ett intressant år i vilket fall som helst!
Galaxy 2, Monster Hunter Tri, Metriod Other M, och hoppas på Zelda iår. Några fler vettiga spel iår?
Har det gått nå rykten på Resident Evil 2 & 3 till Wii än? då dom fattas än så länge till Wii.
i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO
Inget nytt 2D Castlevania på gång
Det släpptes en "ReBirth" av Castlevania till WiiWare... nu har jag inte spelat orginalet men det kanske är lite vad du letar efter?
[http://wiiware.nintendolife.com/games/wiiware/castlevania_the...]
Inget spel i den listan som intresserar mig, men köpte Infinite Space till DS som släpptes för två veckor sedan, och det är riktigt bra
The Last Story och Xenoblade är även spelen som kommer få mig att köpa en Wii, om de nu överhuvudtaget kommer släppas i Europa.
Äger ingen DS men jag måste erkänna att Infinite Space ser riktigt sweet ut.
Jag vet inte med Xenoblade men The Last Story tror jag kommer släppas i Europa med tanke på att många andra (om inte alla?) av Mistwalker's spel har släppts här. Jag unnar mig nöjet att vara rejält taggad iallafall