Misstag bekräftar Gears of War 3
Härliga nyheter, inget oväntat dock. Fortfarande sur att 2:an och 3:an inte finns till PC dock, skjutspel ska spelas på PC! :<
Med tanke på hur usel ettan var att spela på PC jämfört med på 360 så är jag bara glad att uppföljarna förblev exklusiva. Spelsättet i Gears passade inte till PC, däremot var det som gjort för konsol-kontroll (vilket det var)
Förstod faktiskt inte varför folk hyllade spelet innan jag testat det på 360 :/
Va väl ingen som tvivlade på att detta skulle komma ut det va ju redan "bekräftat" att detta va en triologi frågan va väl bara när det skulle komma. Tror inte detta datum lär hålla heller det är en bra bit kvar, vad som helst kan hända.
Men skoj för dem att hålla liv i serien då de får gratis reklam så fort de knystar något.
Har det inte varit officiellt att Gears of War 3 ska komma sen det första spelet? .____.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Spelade 2:an och det var väldigt segt, tråkigt och hade i princip samma slut som ettan. Det var riktigt dåligt och jag har inget hopp inför 3:an...
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.