Stimulus Package till PC och PS3 i maj
Var bättre för i tiden när kreativa och talangfulla spelare knåpade ihop egna kartor. Kostade inte en spänn. Känns riktigt udda att betala för extra kartor som alltid varit en gratis grej. Känns som det behövs mer än det för att motivera köp från min sida. En trevlig SP del eller liknande.
Purchase is optional, som man brukar säga
absolut
Var bättre för i tiden när kreativa och talangfulla spelare knåpade ihop egna kartor. Kostade inte en spänn. Känns riktigt udda att betala för extra kartor som alltid varit en gratis grej. Känns som det behövs mer än det för att motivera köp från min sida. En trevlig SP del eller liknande.
jo , iwnet sätter ju stopp för gratiskartor tyvär.
kan dom inte fixa alla lagg i stället?? det laggar så nå brutalt mycket!!!! och sen är det enformigt och tråkigt för man får inte välja mapp. Infinity ward lever på 60-talet
Laggar det så får du klaga på att de kör serverlöst system där användare blir server och den med sämst uppkoppling drar ner alla andra i skiten.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem (thank god for hardcore mode) men alltså, enligt min åsikt så är MW2 ett mycket mer färdigställt spel. Det känns som att BC2 fortfarande är i utvecklingsstadiet.
Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!
Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem
Alla banor är inte stora och har fordon, ta tex. Conquest versionen av arica harbour som nyss kom gratis. Den är ungefär i samma storlek som en MW2 bana.
Man kan lägga till servrar till favoriter. Du klickar bara på pilen brevid servern och sen add to favorites
Dedikerade servrar > Spelare som hostar...:|
och sist men inte minst, BC2 har inte AI helicoptrar, harriers som dödar en så fort pipan sticker fram.
BC2 har inte heller en nuke som vinner spelet åt en så fort den används.
150kr för 5 banor PÅ PC är GARANTERAT SPIKEN i kistan för CoD serien.
Om inte PC älskarna Treyarch gör CoD 7 dvs... Fuck off Infinity Ward. Aldrig mer dom.
Du missade tydligen nyheten om hur populär DLC:n var till Xbox360. Det finns inget som tyder på att det kommer vara mindre populärt till PC.
CoD-serien kommer säkert ta slut förr eller senare, men med tanke på MW2:s enorma popularitet lär den knappat vara den som bidrar till det.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem (thank god for hardcore mode) men alltså, enligt min åsikt så är MW2 ett mycket mer färdigställt spel. Det känns som att BC2 fortfarande är i utvecklingsstadiet.
laggar aldrig för mig.
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim
testat mw2 nu, men jag blev inte imponerad.. massor som fuskar, man kan inte göra något åt det, för att servrarna inte e dedikerade, tyvärr inget köp att rekommendera!
jag stannar hos DICE och Battlefield Bad Company2...
då jag vet BFBC2 slår CoD MW2 med hästlängder
Nä nu ska jag in o blåsa bort väggar BFBC2
Cya
kan starkt rekommendera att köpa Bad company2 istället för MW2..
//Peace out
150kr för 5 banor PÅ PC är GARANTERAT SPIKEN i kistan för CoD serien.
Om inte PC älskarna Treyarch gör CoD 7 dvs... Fuck off Infinity Ward. Aldrig mer dom.
cod 3 , det första call of duty spelet som inte släpptes till pc , utvecklades av treyarch.
så vet inte om de ska kallas pc äskare precis.
sålänge nästa cod har samma features som cod 2/4
jag tänker dedicated servers osv , så är det väll spelbart iaf.
Jag förstår inte alla som säger att BFBC2 är bättre än MW2. För det första går det ju inte ens att jämföra de 2 för de är på helt olika sätt, BC2 är större och innehåller fordon och MW2 har mindre banor men innehåller färre fega snipers. Nu vet inte jag hur BC2 är till PS3/XB360 men jag har det till PC och där är det enooormt mycket lagg. random crashes i menyn, server browsern laggar, det går inte att favorisera servrar, fiender dör aldrig när man skjuter dem
Alla banor är inte stora och har fordon, ta tex. Conquest versionen av arica harbour som nyss kom gratis. Den är ungefär i samma storlek som en MW2 bana.
Man kan lägga till servrar till favoriter. Du klickar bara på pilen brevid servern och sen add to favorites
Dedikerade servrar > Spelare som hostar...:|
och sist men inte minst, BC2 har inte AI helicoptrar, harriers som dödar en så fort pipan sticker fram.
BC2 har inte heller en nuke som vinner spelet åt en så fort den används.
tru dat. vid närmare eftertanke så är det ju värre att bli "rapead" av en AI helikopter. Angående grejen med att favorisera servrar btw, jag menade att jag inte KAN favorisera servrar, jag vet hur man gör men det är bara en snurrande liten grej som det blir när man refreshar serverbrowsern när jag trycker att jag vill lägga till servern som favorit.
Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!