Nya fantastiska siffror för Modern Warfare 2
CoD är dagens CS, bara det att CS faktiskt är svårare på.. tja i princip allt. CoD visar helt enkelt vilka krav dagens ungdomar har på spel. För mig är dock CoD ett SP-spel, även om den delen inte heller har varit bra sedan 2:an.
Så länge Bioware, Valve, DICE, EA Sports och Blizzard finns är livet värt att leva. Hell, 85%+ av mina spel är från dom.
EDIT: Okej, WaW var ganska bra det också.
Bevis på att det finns otroliga mängder ungar att mjölka pengar på i världen.
Hade det funnits mod verktyg och slänga upp egna servrar hade remakes banorna och alla andra cod4 banor varit i spelet veckor efter release.
Icke sa nicke man får betala för banor man redan har.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
CoD är dagens CS, bara det att CS faktiskt är svårare på.. tja i princip allt. CoD visar helt enkelt vilka krav dagens ungdomar har på spel. För mig är dock CoD ett SP-spel, även om den delen inte heller har varit bra sedan 2:an.
Så länge Bioware, Valve, DICE, EA Sports och Blizzard finns är livet värt att leva. Hell, 85%+ av mina spel är från dom.
EDIT: Okej, WaW var ganska bra det också.
Cod1, CodUo, Cod2 handlade om skill i MP precis som CS, det var med Cod4 som det börjat gå nerför och i MW2 är vi dränkta i en kontrollerad miljö av utvecklarna , inga mod tools , inga dedicated servers, inga 1shot hs, massa klutter på skärmen m.m
Kör fortfarande Cod4, Cod2 competetive och de är så jävla mycket bättre precis som CS och gamla Moh:AA.
BFBC2 är ett riktigt bra spel i public, men fortfarande lite besviken på vad som utlovades, spelet kommer garanterat aldrig växa som clanspel varken competetive eller casual clan-play.
De skröt rätt mycket med hur de skulle vara räddningen mot MW2, men snubblade lite på sin egen tråd där känns det som.
Fortfarande alldelse för lite kontroll, inga tools , oacceptabel server delay m.m
Man märker ju att gränssnittet på PC är något av en eftertanke om de nu inte satte en praktikant på att utforma grafiken..