Stimulerande försäljning av MW2-nivåer
Sorgligt var industrin är påvägs.
Tänker fan endast köpa spel från folk med passion i framtiden, vart så sjukt besviken på MW2 (PC).
Mest vad som finns kvar är typ indie developers, ryska företag brukar vara bra på kvalitè & simulator , Tripwire Interactive, ID software två av de få företag i USA som fortfarande är dugliga.
tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna. Verkligen inte värt det, och hade gärna sett att folk inte köpte ett map-pack för det priset, så att de kanske fattade att prissättningen inte är ok.
Fast vet inte varför jag bryr mig heller, då jag slutade spela MW2 (PC) då det finns oändligt med fuskare där... och BFBC2 kom
"Nerf rock, paper is fine" - Scissor
iofs är det bara 360 än så länge , de nötterna betalar ju 1000 kr för 20 gig eller en wifi adapter
Du har en poäng där, alla är inte så men för fan är folk helt knäppa eller?
Ja
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim
tycker nästan synd om de som köpte och blev lurade på pengarna. Verkligen inte värt det, och hade gärna sett att folk inte köpte ett map-pack för det priset, så att de kanske fattade att prissättningen inte är ok.
Fast vet inte varför jag bryr mig heller, då jag slutade spela MW2 (PC) då det finns oändligt med fuskare där... och BFBC2 kom
Men att så pass många köpte det tyder väl ändå på att prissättningen är vettig?
Underskatta aldrig den stora massans dumheter...
De vet inte sitt eget bästa, de förstår helt enkelt inte bättre.
Detta är sorgligt, just för att det drabbar alla, även dem som tänkt till och som frenetiskt drar sitt hår för att inte bli behandlade som mindre begåvade.
Retro.
Underskatta aldrig den stora massans dumheter...
De vet inte sitt eget bästa, de förstår helt enkelt inte bättre.
Detta är sorgligt, just för att det drabbar alla, även dem som tänkt till och som frenetiskt drar sitt hår för att inte bli behandlade som mindre begåvade.
27år och fortfarande en rebell!!
"på slutet brinner vi som vackrast"
Jag har blivit stimulerad tillräckligt... Det kliade mer än vad det gjorde gott tyvärr.