esc 2009 [euro vis ion song con test 2009] !!!!!!!!!
kommer ni kolla pa detta jollprogram eller kommer ni sitta och gora nagot annat vilken vill ni att ska vinna..
sjalv sa kommer jag se om jag kommer ihag och vill se på det Hoppas svensken vinner
rubrik tillagnad theHarmlessWarrior
nej
^- This
Evenemanget är inte till för musiken. Det är bara en penismätare i att göra den flashigaste scenen. Nu var det tydligen bara Norges tur att betala spektaklet, så enkelt är det. Nästa år ska Norge bräcka Rysslands scen osv.
Man måste turas om:)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Sverige hamnade fjärden sist, ungefär som förra året,
Dax att Sverige tar och blir lite orginella, Roger Pontare eller nån liknande färgstark figur som verkligen syns och hörs behövs.
Bibelfjollan Carola och påskkärringspacklade Charlotte Perreli är ju tvärtom, dom är ju avskräckande.
Sverige hamnade fjärden sist, ungefär som förra året,
Dax att Sverige tar och blir lite orginella, Roger Pontare eller nån liknande färgstark figur som verkligen syns och hörs behövs.
Bibelfjollan Carola och påskkärringspacklade Charlotte Perreli är ju tvärtom, dom är ju avskräckande.
Alltså det var ju absolut inget fel med sångaren, hon hade grym röst. men vad gör det när låten var aptrist.
Kan tänka mig att hon vore en bra ersättare till nightwish förra sångare
thank you, come again
Även om sveriges bidrag från tidigare år inte varit bland mina favoriter, eller nått jag annars lyssnar på alls, så har jag kunnat se vad som får folk att uppskatta och rösta fram dom. Men i år, med Malens låt? Inte alls. Det låter falskt (med undantag av refrängen), "lowbrow" och amatör. Jag tyckte Malena hamnade helt rätt i listan.
I'm a snake, follow me!