Premiärgameplay från Metroid: Other M

Robot
Medlem
Premiärgameplay från Metroid: Other M

Tycker det verkar bra

Metroid fan som man är så blir det ett köp iaf


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

AMAGAD! Det ser ju sjukt bra ut, det ser verkligen riktigt metriod aktigt ut.

Medlem

Ser ju faktiskt riktigt lovande ut, klassisk Metroid stämning på hög nivå. Dock reagerade jag lite på när de demonstrerar hur man använder kontrollern i olika situationer. Styra runt Samus i full 3D med hjälp av styrkorset verkar lite jobbigt i längden. Men vem vet det kanske inte kommer kännas så avigt ändå. Skall verkligen hålla ögonen öppna på detta lir.

Medlem

Ballis!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ser opraktiskt ut att sikta med styrkorset när man skjuter i 2D, kan det vara autoaim kanske?

Ser oerhört lovande ut i vilket fall

Medlem
Skrivet av Maggot:

Styra runt Samus i full 3D med hjälp av styrkorset verkar lite jobbigt i längden. Men vem vet det kanske inte kommer kännas så avigt ändå. Skall verkligen hålla ögonen öppna på detta lir.

Jo, man får ju hoppas att man kan köra med nunchuck i både 2D och 3D så att man slipper hålla på och vrida på wiimoten sådär hela tiden.

Medlem

Mycket bättre än vad man har sett tidigare, blir nog garanterat ett köp. Måste köra lite Super Metroid nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser riktigt bra ut! Älskar att dom valt 2D ihop med 3D, ser ut som gamla SNES fast nyskapande. Kolla även in den Japanska trailern - med mer gameplay :

http://www.gametrailers.com/video/japanese-gameplay-metroid-o...

Medlem

Ser bättre ut än förväntat men jag är fortfarande skeptisk. Tycker det verkar för mycket bara springa och skjuta och för lite tänka och klura men jag kan ha fel. Blir intressant att se i slutändan.

/ LordDaimos

1
Skriv svar