Inga fler Penny Arcade-äventyr

Robot
Medlem
Inga fler Penny Arcade-äventyr

Trist, jag hade mycket skoj med de två första episoderna, klockren story och miljö. Men, men, man kan inte få allt här i livet antar jag.


signatur
Medlem

Episoder suger... blir nästan aldrig klara känns det som.

Har för mig att jag läste någonstans för rätt länge sen att valve skippar episode 3 av HL2 och jobbar på HL3 istället eller är det nåt jag har drömt?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Episoder suger... blir nästan aldrig klara känns det som.

Har för mig att jag läste någonstans för rätt länge sen att valve skippar episode 3 av HL2 och jobbar på HL3 istället eller är det nåt jag har drömt?

Det är något du har drömt

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Fearnox:

Episoder suger... blir nästan aldrig klara känns det som.

Har för mig att jag läste någonstans för rätt länge sen att valve skippar episode 3 av HL2 och jobbar på HL3 istället eller är det nåt jag har drömt?

Det är något du har drömt

Drömt har han ju inte men det var väldigt osäkert på om det verkligen skulle bli en episod 3.
Jag tror att det lutar mot en episod 3 dock.

Penny Arcade spelen var grymt roliga Lite synd att det inte kommer fler.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Trist, jag hade mycket skoj med de två första episoderna, klockren story och miljö. Men, men, man kan inte få allt här i livet antar jag.

Håller med. Särskillt synd är det också eftersom de byggt upp det hela mot en avslutning som kunde ha blivit riktigt maffig. Men om de inte tror att de kunnat få ut ett spel av nog bra kvalité så ser jag hellre att de lägger ner det än försöker pressa ut något halvdant.

/ LordDaimos

Medlem

Lite synd är det allt, men det är inget fel med serier heller!

Off topic: Hur kunde jag gissa att Calle hade skrivit artikeln? :think:


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Fearnox:

Episoder suger... blir nästan aldrig klara känns det som.

Har för mig att jag läste någonstans för rätt länge sen att valve skippar episode 3 av HL2 och jobbar på HL3 istället eller är det nåt jag har drömt?

Det är något du har drömt

Drömt har han ju inte men det var väldigt osäkert på om det verkligen skulle bli en episod 3.

Såvida inte Valve säger något annat så är det Ep3 som gäller.

Medlem

skulle bli både en 3 å 4 vart det sagt från början iaf... men som med allt annat blir det ner lagt halv vägs in.. våre kanske nåt som hollywood bårde ta efter.
sagan om ringen som 1 1/2 del våre väll bra? tänk om folk kunde avsluta det dom började...

1
Skriv svar