Skate 3-demo den 15 april

Robot
Medlem
Skate 3-demo den 15 april

Mycket trevligt. Hoppas att den inte har en lika löjlig tidsbegränsning som demot till tvåan.

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Mycket trevligt. Hoppas att den inte har en lika löjlig tidsbegränsning som demot till tvåan.

Ettan hade ju också en fånig tidsbegränsning på demot, 15min. Spelade alrdig 2:ans demo, var den kortare kanske?

Medlem

detta demo är ett utav få som jag verkligen ser fram emot!

Medlem

Tycker att trean ska ha ett mellanstort område från en map som man kan åka omkring och ha kul på / träna på. så fånigt att ha en superkort timer för att bara åka omkring på en jätteliten plätt sen startar spelet om, gillar man spelet köper man det, låt spelarna åka omkring och utforska om de gillar spelet. man borde i alla fall få en bana med 30 min så man kan testa lite saker

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Pulkafettot:

Mycket trevligt. Hoppas att den inte har en lika löjlig tidsbegränsning som demot till tvåan.

Ettan hade ju också en fånig tidsbegränsning på demot, 15min. Spelade alrdig 2:ans demo, var den kortare kanske?

Var det inte 30 min? I vilket fall är 2ans kortare och sämre.

Inaktiv

I ettan fick man 30(?) min att hålla sig med, men då var man tvungen att klara tutorials, sen när man var klar fick man resterande tid att freeskata.

I 2an var man tvungen att klara challanges för att få mera tid, gjorde man detta fort fick man kvar ~10min att freeskata.

Tror det även kommer vara tid i 3ans demo.

1
Skriv svar