Check Out the New Transformers 2 Trailer! (1 MAJ)

Medlem

Jag är otroligt kär i Megan Fox. Ska se den på bio enbart för att se henne <3

Medlem

vad många som är "kära" i Megan Fox här. Nej jag är Jennifer Morrison trogen och ser på Star Trek istället!:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

ettan var ok , story mässigt så sög den banan så fokuserade mest på sköna animationer kommer bli likdant i 2an.

Det jag minns av transformer orginalet så sög storyn där med var ju själva striderna som var roliga att se.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vem är Megan Fox?

EDIT: ja, ja, ni kan avbryta postandet av era jätteroliga "let me google that for you"-länkar, jag sökte efter henne på egen hand.

Men, allvarligt, det där benranglet kan väl ingen över femton vara intresserad av?

@Notum: Originalstoryn i tv-serien var kass, men serietidningarna höll hyfsad klass även storymässigt. När jag ser den här trailern ser jag klara anknytningar till olika storylines som gick i den amerikanska serien- tyvärr aldeles Michael Bayifierade. Suuuuuuck... :\


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Läste aldrig transformer i serietidningsformat, var inte intressant på den tiden om det ens fanns då.

Kommer ihåg v i serietidningsformat , lol, iaf när man ändå är ot så läste jag mest spindelmannen och agent x9 på den tiden.

idag är det gustav som gäller hehe fast alla barnleksaker som följer med hamnar i sopnedkastet typ.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Jag hadde ledaren av dom goda som kunde bli till en lastbil ^^

Medlem

Har inte sett den första filmen än så det är väl dags att ta upp den nu, har haft den liggandes här i ett bra tag nu. Då kanske hypen kommer, vem vet?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Woooah, underbart !!! första va grymt bra, ingen tvekan om att se denna film. Blir bio o filmköp med en gång man kan

MFC
Medlem

Dom här amerikaniserade hjältefilmerna kommer att te sig som ett skämt när USA imploderar senare i år... fast det är då det.

Ska se filmen bara för att det är Transformers. Växte upp med skiten så det är min plikt att se filmen.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Nice... Bättre än Mutan Chronicles...

12
Skriv svar