Maffig trailer för Ghost Recon: Future Soldier

Medlem

Haha. Coolt, minst sagt.
Bara att förvänta sig en TV-serie då.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Medlem

God damn vilken cool trailer, dock vill jag se hur det ser ut ingame innan jag bestämer mig om det blir ett köp lr inte

Medlem

Wow, det där var det ostigaste jag sett, som ett ruttet avsnitt av Alias (finns det nån annan sort?), sämre produktionsvärde får man fan leta efter... Nu är GR-franchisen officiellt död. Future Warriorstuket som funnits tidigare har ju varit baserat på diverse teknologi som varit på ritbordet hos olika militära företag. Inte totalt ur luften tagen sci-fiteknik.
Edit: hatar inte sci-fi i övrigt, och måste säga att ODST-trailern pissar på den här smörjan

Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

"Cloaken" är ju 2000-tal men automatiska raketkastare på axeln är ju bara överkurs.

Luktar faktiskt lite flopp över det hela om jag ska vara ärlig.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

"Cloaken" är ju 2000-tal men automatiska raketkastare på axeln är ju bara överkurs.

Luktar faktiskt lite flopp över det hela om jag ska vara ärlig.

Aye, reagerade också lite på raketkastaren, kändes inte helt rätt.. :/
sjukt grym trailer annars

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

"Cloaken" är ju 2000-tal men automatiska raketkastare på axeln är ju bara överkurs.

Luktar faktiskt lite flopp över det hela om jag ska vara ärlig.

Aye, reagerade också lite på raketkastaren, kändes inte helt rätt.. :/
sjukt grym trailer annars

Försöker hitta filmen på youtube där de visar ett vapen som är under utveckling. Det är i princip en artilleripjäs en ensam soldat kan springa omkring med, som skjuter stora granater. Så förstår inte hur ett paket på ryggen med små raketer är så otroligt att svälja, kanske inte praktiskt men säkerligen genomförbart.

Medlem

Vissa saker kanske var lite överdrivet, som AT vapen på ryggen. Vet inte vad jag ska tycka.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

"Cloaken" är ju 2000-tal men automatiska raketkastare på axeln är ju bara överkurs.

Luktar faktiskt lite flopp över det hela om jag ska vara ärlig.

Haha.. datorstyrda raketer(som faktiskt finns idag i många olika storlekar) känns fel men inte osynliga kappor? På vilket sätt är det 2000-tal?

Vad jag vet har man inte kunnat få ljus att böja sig på det sättet annat än i en högst kontrollerad miljö. Att få något så assymetriskt som en filt att bli osynlig är nog längre bort än små raketer på axeln.

Medlem

kan tänka mig att denna video togs fram för att ta fram ett concept som sen blev till en trailer. behöver inte kosta så mycket

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mykee:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

"Cloaken" är ju 2000-tal men automatiska raketkastare på axeln är ju bara överkurs.

Luktar faktiskt lite flopp över det hela om jag ska vara ärlig.

Aye, reagerade också lite på raketkastaren, kändes inte helt rätt.. :/
sjukt grym trailer annars

Försöker hitta filmen på youtube där de visar ett vapen som är under utveckling. Det är i princip en artilleripjäs en ensam soldat kan springa omkring med, som skjuter stora granater. Så förstår inte hur ett paket på ryggen med små raketer är så otroligt att svälja, kanske inte praktiskt men säkerligen genomförbart.

Tycker inte det var omöjligt att svälja pg.a brist av realism, jag tycker bara att det var ganska fult :/

Medlem

Tuff trailer men fan vilka mesiga ryssar

Medlem

Kampen mot röda trianglar fortsätter...

Medlem

Det känns som om GRproduceras av killen som hostar future weapons, blir helt till sig av alla balla vapen som är under utveckling, varenda nytt vapen följs av "and this will help our soldiers survive on the battlefield".

Hur då? Knappast så att DoDköper in allt det där, exakt vilka prylar som haussats av de militärindustriella komplexen ens köpts in av de nationella arméerna, de uppgraderingar som tillförs är baserat på gamla kontrakt, den gemene soldaten i USA's armé bär fortf omkring på en m16, deras NV är samma gäng som tillverkade de enheter man gav till piloter innan NV blev allmänt tillgänglig och en del av standardutrustningen.

Det prickskyttegevär som lämnas ut till stadsskytteneheter är M25 som är baserat på M14 som var standardinfanterivapnet under ww2 för US army.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Haha, härligt, lite smått och gott från Crysis och Predator-filmerna...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Tycker det är lite tråkigt när det blivit så överdrivet. Säger inte att det blir ett dåligt spel utan bara att jag gillade den gamla serien bättre.

Splintercell, raindow six och ghost recon har förändrats enormt

Jag tycker att SC o RS har förändrats till det bättre, men detta är jag osäker på. Det var en helt ok trailer tills de bestämde sig för att beväpna dem med missiler på axlarna.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Det känns som om GRproduceras av killen som hostar future weapons, blir helt till sig av alla balla vapen som är under utveckling, varenda nytt vapen följs av "and this will help our soldiers survive on the battlefield".

Hur då? Knappast så att DoDköper in allt det där, exakt vilka prylar som haussats av de militärindustriella komplexen ens köpts in av de nationella arméerna, de uppgraderingar som tillförs är baserat på gamla kontrakt, den gemene soldaten i USA's armé bär fortf omkring på en m16, deras NV är samma gäng som tillverkade de enheter man gav till piloter innan NV blev allmänt tillgänglig och en del av standardutrustningen.

Det prickskyttegevär som lämnas ut till stadsskytteneheter är M25 som är baserat på M14 som var standardinfanterivapnet under ww2 för US army.

uhm... m14 var la först i vietnam, du tänker la på m2 kanske.....

Medlem

Om Ubisoft kunde lagt dessa pengar på att göra PC versionerna av sina spel spelbara istället så kanske jag faktiskt skulle kunna tänka mig att lägga lite av mina pengar i deras ficka.


signatur
Medlem

Väldigt cool trailer, men jag undrar om det inte borde göra en licens-film baserat på spelet då man blev väldigt sugen på att se mer
Kan bli ett bra spel, utveckling och förändring är inte alltid av ondo, allt är beroende av hur spelet blir i slutänden, lite gameplay skulle nog räta ut ett par frågetecken

Skrivet av aspunk:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fargo:

Ghost Recon goes Science Fiction? Nej tack.

Det mest där är inte så långt borta från verkligheten , inklusive osynlighet som redan bevisats vara möjligt på mindre skala.

"Cloaken" är ju 2000-tal men automatiska raketkastare på axeln är ju bara överkurs.

Luktar faktiskt lite flopp över det hela om jag ska vara ärlig.

Haha.. datorstyrda raketer(som faktiskt finns idag i många olika storlekar) känns fel men inte osynliga kappor? På vilket sätt är det 2000-tal?

Vad jag vet har man inte kunnat få ljus att böja sig på det sättet annat än i en högst kontrollerad miljö. Att få något så assymetriskt som en filt att bli osynlig är nog längre bort än små raketer på axeln.

Nej osynlighet har jobbats på rätt så flitigt kan jag säga. Här är bara ett exempel
http://domhyde.wordpress.com/2009/08/21/coast-clear-for-invis...

http://www.youtube.com/watch?v=G97F6EgYV5Y&feature=related 8)


signatur
Medlem

Jättepinsam trailer.

*Onda ryska maffia-snubbar för man vill vara "politiskt korrekt"

*Roboten såg ditlagd ut, dvs dess animationer och grafik stämde inte överens med omgivningen.

*Varför hade snubben i kloakerna en "cloak"? Den hade tydligen ingeting att göra med thermoptic camouflage.

*Skotten och blodet betedde sig dåligt.

*Pinsam design (lockar väl fjortisar antar jag)

Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av simulacra:

Det känns som om GRproduceras av killen som hostar future weapons, blir helt till sig av alla balla vapen som är under utveckling, varenda nytt vapen följs av "and this will help our soldiers survive on the battlefield".

Hur då? Knappast så att DoDköper in allt det där, exakt vilka prylar som haussats av de militärindustriella komplexen ens köpts in av de nationella arméerna, de uppgraderingar som tillförs är baserat på gamla kontrakt, den gemene soldaten i USA's armé bär fortf omkring på en m16, deras NV är samma gäng som tillverkade de enheter man gav till piloter innan NV blev allmänt tillgänglig och en del av standardutrustningen.

Det prickskyttegevär som lämnas ut till stadsskytteneheter är M25 som är baserat på M14 som var standardinfanterivapnet under ww2 för US army.

uhm... m14 var la först i vietnam, du tänker la på m2 kanske.....

M14 användes i Korea kriget, sedan under vietnam kriget behövdes prickskytte gevär och då utrustades M14 med sikte och gavs då namnet M21, och under Gulf Kriget så hade navy seals speciella behov och då togs det fram en custom variant på M21 med massa förfiningar och detta kallades då M25.

För övrigt så är det fortfarande M21 och M14 som används av infateriet som Squad Marksman.

Medlem
Skrivet av Fell:

Edit: hatar inte sci-fi i övrigt, och måste säga att ODST-trailern pissar på den här smörjan

Håller med! Den är nog den bästa "riktiga" trailern för spel som gjorts hittills!

Sen så tycker jag att det här börjar bli lite löjligt, de tänjde på gränserna redan i GRAW, men det här är bara överkurs som någon sa...

Medlem
Skrivet av simulacra:

Fyyyfan vad töntigt! På vilket sätt är det här GR? Ryggmonterade antitankvapen, cloaking devices.
Det enda som ens var i närheten av vettigt var prickskytten.

Framtid är ok, men att drömma ihop ngt som mer ser ut att höra hemma 50 år från nu tyder bara på att utvecklarna enbart tänker "because it's cool".

Tom Killzone 2 kändes mer autentiskt utrustningsmässigt, de är iaf ärliga med att de är långt in i framtiden som svar på deras svävande vapenplattformar och annat, vad händer i nästa GR? Rymdstrider? De kanske joinar upp med Futuremarks Shattered Horizon eller ngt.

Agree agree!!!! Nu får man fan lugna sina fucked up brains i spelvärlden... Det finns redan BRA koncept att förbättra inom saker som faktiskt verkar mer logiskt o realistiskt.

Medlem

Tufft.
Keet it comming

Medlem

"Ubisoft ger sina framtidssoldater samma behandling som sin renässanslönnmördare."

Vadå måste man vara ständigt uppkopplad för att kunna lira det? lawlz.

Medlem

Vad i hela var det där? Axelmissiler alá Predator... seriöst?

Medlem

Detta är givet köp!

Medlem

Sweet. I like!

Medlem

Gillade inte ljudet från deras vapen samt att det inte fanns någon rekyl från deras AT-shoulder pack. Annars var det helt okey

Keep it up med sådana filmer

Väntar dock till Gameplay innan jag bestämmer mig för att köpa

123
Skriv svar